10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny

Zebco Systém ZEBCO Mackerel, háčik 3/0

Zebco Systém ZEBCO Mackerel, háčik 3/0

Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
Systém – naviazaný nadväzec so štyrmi nástrahami plastových rybičiek so strapcami , určený na lov makriel z člna pilkrovaním. Farba – oranžová, červená, žltá. Celý popis
2,45 €
Tovar od: SPORTS
2,45 €
Získajte dopravu ZADARMO so
u zásielok od 12,9 €
Posledný kus

12.6.2024 na výdajnom mieste
12.6.2024 - 13.6.2024 na vašej adrese

Popis

Morský nadväzec Zebco mackerel # 3/0

Morský nadväzec, ktorý sa v posledných rokoch osvedčil ako super učinný. Ideálny pre lov tresiek, makrel a rôznych iných morských rýb. Nadväzec so štyrmi háčikmi veľkosti 3/0 a naviazanou umelou rybičkou. Používaný najmä v Nórsku.

Dôvody ku kúpe morský nadväzec Zebco mackerel # 3/0:

  • Lov morských rýb
  • Osvedčený a extrémne učinný
  • Veľkosť háčika # 3/0

ZEBCO EUROPE kvalita od roku 1860

História Zebco Europe v Nemecku začala v roku 1860 kedy Jozef Witt a Ernst Gustav Führmann založili v Hamburku spoločnosť pod ich menami a predávali laná, siete a ďalšie vybavenie pre komerčný rybolov. Čoskoro bol sortiment rozšírený o rybárske náčinie. Ernst Gustav Führmann riadil firmu 40 rokov a veľmi úspešne. V roku 1918 prevzal spoločnosť jeho syn Ernst Führmann a viedol ju ďalších 30 rokov. Po jeho smrti v roku 1949 prevzala spoločnosť jeho žena a viedla firmu niekoľko rokov spolu s bývalým asistentom jej muža. Nakoniec v roku 1967 predala spoločnosť Witt & Führmann ktorá bola rodinným podnikom 90 rokov. Pod novým vedením sa rýchlo rozvíjala a zmenila meno na Witt & Führmann, Snap Angelgeräte GmbH. V roku 1986 zmenila spoločnosť znova vlastníka a spolu so Zebco corporation (USA) došlo k ďalšiemu rozvoju. V roku 1994 sa spoločnosť premenovala na Zebco sports a na jar 2002 začala predávať svoje výrobky aj  v európskych pobočkách. Zjednotenie značiek Zebco ktoré boli predané oddelene sa zjednotili v roku 2011. Vďaka akvizíciam sa dosiahli dva kľúčové ciele: prvý-dlhodobé zaistenie globálnej stratégie značky a druhý-zaistenie väčšieho rozmachu v Európe.