Predĺžená záruka
Nenechajte sa zaskočiť tým, že sa Vám tovar rozbil tesne po záruke. Predĺžte si ju o jeden, dva alebo tri roky.
- Už sa nemusíte obracať na poisťovňu. Prípadné opravy riešite priamo s nami.
- Platí pre elektronické aj mechanické poruchy po vypršaní zákonnej záruky.
- Uznaných je viac ako 96 % nahlásených prípadov.
Kedy Vám predĺžená záruka napríklad pomôže?
Vyriešime za Vás všetky bežné poruchy, na ktoré by sa vzťahovala bežná dvojročná záruka.
Práčka sa ako na potvoru rozbije 2 mesiace po vypršaní štandardnej záruky.
Zaplatíme opravu.
Tablet prestane z ničoho nič fungovať pol roka po vypršaní zákonnej záruky a nedá sa opraviť.
Zaplatíme amortizačnú hodnotu tovaru.
Váš notebook pol roka po záručnej dobe už nenabehne.
Zaistíme opravu!
Predĺženie záruky zvládnete raz dva
Pri produktoch, pri ktorých službu ponúkame, stačí zaškrtnúť „Predĺžiť záruku“.
K objednávke Vám potom automaticky pripočítame cenu za poistenie.
Dokladom o zjednaní poistenia je faktúra, ktorú obdržíte po zaplatení objednávky.
Čo ak sa rozhodnem tovar do 14 dní vrátiť?
Vrátime Vám čiastku, ktorú Ste za poistenie zaplatili.
Čo ďalšie je užitočné vedieť?
Predĺžená záruka sa vzťahuje na všetky bežné poruchy, na ktoré sa vzťahuje aj štandardná záruka.
Výrobok je poistený proti elektrickej, elektronickej alebo mechanickej poruche, ktorá nebola spôsobená Vami.
V prípade poruchy zariadenia v predĺženej záruke Vám uhradíme opravu do výšky časovej ceny, alebo zaistíme náhradný produkt.
V prípade, že tovar nie je možné opraviť, vyplatíme Vám časovú cenu tovaru. Časová cena je nákupná cena tovaru znížená o 1% za každý mesiac, ktorý uplynul od jeho nákupu.
V prípade, že ešte v priebehu zákonnej záručnej doby tovar reklamujete a my Vám vrátime kúpnu cenu, poistenie automaticky zanikne a poistné Vám vrátime. V prípade, že Vám tovar iba vymeníme, poistenie predĺženej záruky bude platiť aj naďalej.
Škodovú udalosť nahláste na telefónnom čísle: 02 / 3233 1905. Po jej telefonickom nahlasení zašlite tovar spolu s dokladom o kúpe na adresu reklamačného oddelenia:
Mall.sk - Helicar
Hala DC2
900 55 Lozorno
Môžete využiť zaslanie zdarma cez Packetu (viac o tejto možnosti tu).
- Škodovú udalosť nahláste na telefónnom čísle: 02 / 3233 1905
- Tovar donesiete na našu predajňu či odošlete poštou na naše reklamačné oddelenie.
- Servis vykoná diagnostiku, ktorá určí, či sa oplatí zariadenie opraviť, vymeniť, alebo je lepšie vrátiť Vám peniaze.
- V prípade, že sa oplatí zariadenie opraviť, servis vykoná opravu. Tu hradíme my v plnej výške.
- Tovar Vám zašleme naspäť na vašu adresu.
Dokumenty na stiahnutie
Zjednaním poistenia potvrdzujete, že ste sa zoznámili so všetkými dokumentami a súhlasíte s ich znením: