Reklamácia zásielky

Chceme vám byť bližšie! Meníme sieť výdajní vo vašom okolí

  • nahrádzame vlastné predajne (MALL Shopy) širokou sieťou 5 000 výdajných miest
  • vrátiť alebo reklamovať tovar môžete ZDARMA na pobočkách Packeta
  • došlo k trvalému uzavretiu MALL Shopov

Poškodenie pri doručení

Rozbalili ste svoju zásielku a zistili ste, že tovar vo vnútri je poškodený?

  • Oznámte nám poškodenie zásielky čo nejskôr. Ideálne v deň doručenia, najneskôr nasledujúci deň.

Postup:

  1. Urobte fotografiu poškodenej zásielky a výrobku.
  2. Napíšte na e-mail reklamacie@mall.sk.

    Pri vyplňovaní uveďte názov poškodeného výrobku a priložte fotografie.
  3. My sa na požiadavku čo najskôr pozrieme a ozveme sa vám, aby sme sa dohodli na riešení vzniknutej situácie.

Pokiaľ chcete získať ďalšie infomácie, môžete sa pozrieť do sekcie Najčastejšie otázky.

Postup reklamácie

Nekompletná zásielka

Prosíme, informujte nás, ktorý výrobok vám nebol doručený.

Postup:

  1. Urobte fotografie poškodenej zásielky.
  2. Napíšte na e-mail reklamacie@mall.sk.

    Pri vyplňovaní uveďte názov chýbajúceho výrobku a priložte fotografie.
  3. My sa na požiadavku čo najskôr pozrieme a ozveme sa vám, aby sme sa dohodli na riešení vzniknutej situácie.

Pokiaľ chcete získať ďalšie infomácie, môžete sa pozrieť do sekcie Najčastejšie otázky.

Postup reklamácie

Zámena tovaru

Prišiel vám iný tovar než ten, ktorý ste si objednali? Informujte nás.

Postup:

  1. Urobte fotografie rozbalenej zásielky.
  2. Napíště na e-mail reklamacie@mall.sk.

    Pri vyplňovaní uveďte názov zameneného tovaru a priložte fotografie.
  3. My sa na požiadavku čo najskôr pozrieme a ozveme sa vám, aby sme sa dohodli na riešení vzniknutej situácie.

Pokiaľ chcete získať ďalšie infomácie, môžete sa pozrieť do sekcie Najčastejšie otázky.

Postup reklamácie

Najčastejšie otázky