10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
BRAUN Reflecta Super 8 - Normal 8 Scan filmový skener BRAUN 400W/36V halogénová žiarovka pre spätné projektory
BRAUN Reflecta Super 8 - Normal 8 Scan filmový skener

Reflecta skener Super 8 – Normal 8

Filmový skener převádí Super 8 a Normal 8 filmové kotouče na digitální soubory MP4 v rozlišení až 1440 × 1080 při 20 fps a ukládá je přímo na SD kartu (není součástí balení).

môžete mať 27.05 - 29.05

BRAUN Reflecta x22-Scan filmový skener BRAUN 400W/36V halogénová žiarovka pre spätné projektory
BRAUN Reflecta x22-Scan filmový skener

Reflecta x22-Scan

Filmový skener pro digitalizaci diapozitivů a negativů. Disponuje 2,3" displejem pro snadné ovládání a naskenované fotografie ukládá ve formátu JPEG přímo na SD kartu (není součástí balení). Nabízí manuální či automatickou korekci barev a expozice.

môžete mať 27.05 - 29.05

BRAUN 400W/36V halogénová žiarovka pre spätné projektory BRAUN 400W/36V halogénová žiarovka pre spätné projektory
BRAUN 400W/36V halogénová žiarovka pre spätné projektory

400W/36V halogénová žiarovka pre spätné projektory Reflecta a Braun. Počas inštalácie sa nikdy nedotýkajte prstami skleneného povrchu !!! Nebezpečenstvo zničenia žiarovky po zapnutí zariadenia.

môžete mať 27.05 - 29.05

Firma Braun bola založená v roku 1921 pánom Maxom Braunom vo Frankfurthu, v Nemecku. V roku 1967 sa Braun stal súčasťou Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastúpil Braun na trh najprv samostatne v roku 1991, a potom sa v roku 1998 začlenil pod Gillette. V roku 2005 sa potom stal Gillette súčasťou Procter&Gamble.

Od začiatku sa firma Braun zamerala na uľahčenie a spríjemnenie ľudského života. Najprv začala s výrobou rádií kde bola prvým výrobcom kombinovaného rádia s gramofónom.

Z 30tych rokov potom pochádza typické logo Braun, ktoré sa používa dodnes. V roku 1940 si dal Braun patentovať prvý prototyp pánskeho planžetového holiaceho strojčeka a v roku 1950 po vojne začala sériová výroba holiacich strojčekov. Tak boli položené základy ku kľúčovému sortimentu značky Braun v súčasnej dobe.

Základným mottom značky Braun sa stal "výkon a dizajn". V roku 1958 Múzeum moderného umenia v New Yorku prijalo niektoré výrobky Braun a v roku 1964 otvorilo novú Galériu designu. Do dnešných dní získal Braun viac ako 100 ocenení za dizajn.

Braun je vedúcou značkou v technickej inovácii vo všetkých svojich kľúčových kategóriách. Vlastní viac ako 7000 aktívnych patentov. Hlavným trendom súčasnosti je kvalita, spoľahlivosť, dizajn a inovácie.

Kľúčovým sortimentom sú predovšetkým výrobky súhrnne nazývané "personal care" - teda výrobky určené pre starostlivosť o telo. Sú to pánske holiace strojčeky s planžetovým holiacim systémom, dámske holiace strojčeky a epilátory, elektrické zubné kefky Braun - ORALB a prístroje pre starostlivosť o vlasy. Ďalšou dôležitou kategóriou sú domáce kuchynské prístroje, predovšetkým ponorné mixéry a žehličky.