10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Kód: 21684195

Adidas Pure Game - toaletná voda s rozprašovačom 50 ml + sprchový gél 250 ml

Adidas Pure Game - toaletná voda s rozprašovačom 50 ml + sprchový gél 250 ml

Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
Každé štyri roky sa ľudia z celého sveta spoja, aby ukázali, ako veľmi zbožňujú jeden šport – futbal. V rámci osláv futbalového šampionátu, v Juhoafrickej republike v roku 2010, vytvoril Adidas limitovanú edíciu Pure Game. Celý popis
12,20 €
Tovar od: Vivantis
12,20 €
Získajte dopravu ZADARMO so
u zásielok od 12,9 €
Vrátenie zadarmo cez Packetu

1.8.2024 na výdajnom mieste
1.8.2024 - 2.8.2024 na vašej adrese

Popis

Každé štyri roky sa ľudia z celého sveta spoja, aby ukázali, ako veľmi zbožňujú jeden šport – futbal. V rámci osláv futbalového šampionátu, v Juhoafrickej republike v roku 2010, vytvoril Adidas limitovanú edíciu Pure Game. Táto mužná vôňa spája jej nositeľa, vášnivé futbalistov – fanúšikov aj hráčov z celého sveta. A to dokazuje, že v tímovej práci nie je nič nemožné. Adidas sa inšpiroval bohatou rozmanitosťou a silou Juhoafrickej republiky.

Vôňa sa otvára prekvapujúcou zmesou iskrivého grapefruitu a mandarínky, podtrhnutou šumivú zelenú bazalkou a ľahko koreneným korením. Srdce je zahalené do žiarivej elegancie a modernej mužnosti vďaka aromatické levanduľu, drevu Guaiac a cyprusmi. Základ odhaľuje prírodný aspekt tropického polokra pačuli a dreva Tamboti spoločne so zmyselnými nótami fazuľa Tonky a kadidla.

Krabička je čierna – tento skromný vzhľad je kompenzovaný farebnými kruhmi deltovitého tvaru a smelým nápisom „Special Edition: South Africa“. 11 odlišných farieb na kruhoch reprezentuje 11 úradných jazykov Juhoafrickej republiky a zároveň 11 hráčov futbalového tímu. Balenie je inšpirované jedinečným vzhľadom, hrdosťou a nádejou JAR a znázorňuje harmóniu vytvorenú spojením rôznych skupín v jeden tím pri globálnej športovej udalosti obrích rozmerov. Futbal nie je len hra, je to časť života.

Vôňa bola uvedená na trh v roku 2010.