10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny

Decor By Glassor Bytový sprej Exquisite Fir

Decor By Glassor Bytový sprej Exquisite Fir

Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
Okúzľujúca drevitá vôňa, v ktorej sa mieša vôňa borovicového ihličia a živice s nádychom medovej ambry. Hrejivá drevitá vôňa, doslova óda na zimnej ríši divov, ako stvorená pre vzácne chvíle strávené pri vianočnom stromčeku.
Momentálne nedostupné.
20,39 €
20,39 €

Popis

Okúzľujúca drevitá vôňa, v ktorej sa mieša vôňa borovicového ihličia a živice s nádychom medovej ambry. Hrejivá drevitá vôňa, doslova óda na zimnej ríši divov, ako stvorená pre vzácne chvíle strávené pri vianočnom stromčeku.
 
Parfém je vyrobený na juhu Francúzska. 82% ingrediencií pochádza z ekologického poľnohospodárstva a môže sa pýšiť označením VEGAN. Všetky obaly sú recyklovateľné a plastové fľaštičky s náplňou sú vyrobené z recyklovaných plastov.
 
Objem 100 ml
 
Interiérový sprej z kvalitných surovín bez ftalátov a konzervačných látok slúži skôr na krátkodobé prevoňanie a má okamžitý, avšak intenzívny účinok. Stačí ho rozprášiť v interiéri bytu či vozidla. Skvele funguje spolu s tyčinkovými difuzérmi, ktoré prevoňajú domácnosť dlhodobo. Skrytie nepríjemných pachov a rýchle prevoňanie dosiahnete s parfémovým bytovým sprejom.

Francúzska značka Esteban bola založená pred viac ako 35 rokmi cestovateľom a zároveň milovníkom parfémov Jean-Maxom Estébanom v túžbe podeliť sa o emócie a zážitky z cestovania. Značka Esteban sa vyznačuje nenapodobiteľnými vôňami, ktoré kladú dôraz na eleganciu a inováciu. Všetky produkty aj parfémy sú vyrábané s rešpektom k prírode, z prírodných surovín a recyklovateľných materiálov. Už viac ako 35 rokov vytvára Esteban voňavé doplnky, ktoré sa stanú vašimi priateľmi a premenia váš domov na oázu pokoja. Produkty značky sú známe a rozšírené po celom svete, vlastné butiky v Paríži a Tokiu.
 
Kúpou prispievate nadácii 1% for planét. Jedno percento pre planétu je medzinárodná organizácia, ktorej členovia prispievajú aspoň jedným percentom svojho ročného predaja na príčiny v oblasti životného prostredia.