10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Kód: 47241911

Immax cestovná nabíjacia stanica pre elektromobily EV/PHEV AC Type 2, 22 kW

Immax cestovná nabíjacia stanica pre elektromobily EV/PHEV AC Type 2, 22 kW

Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
IMMAX cestovné nabíjacie stanice pre elektromobily NSE002; Cestovná nabíjacia stanica pre elektromobily EV/PHEV s výkonom 22 kW prináša rýchle a efektívne dobíjanie, či už ste na cestách, doma alebo na … Celý popis
Momentálne nedostupné.
360,20 €
Tovar od: VISO TRADE
360,20 €
Vrátenie zadarmo cez Packetu

Popis

IMMAX cestovná nabíjacia stanica pre elektromobily NSE002

Cestovná nabíjacia stanica pre elektromobily EV/PHEV s výkonom 22 kW prináša rýchle a efektívne dobíjanie, či už ste na cestách, doma alebo na nákupnom parkovisku. Je vybavená káblom, ktorý na jednej strane disponuje konektorom CEE a na druhej strane zástrčkou typu TYPE-2 , čo umožňuje kompatibilitu so širokým spektrom elektromobilov a plug-in hybridov. Vďaka funkcii Plug & Play sa nabíjanie vozidla spustí automaticky po pripojení nabíjačky k vozidlu. Kompaktný dizajn, inteligentné technológie a LED displej na zobrazenie teploty, doby nabíjania a skutočného prúdu zaisťujú spoľahlivú prevádzku a bezpečné dobíjanie. Samozrejmosťou je ochrana proti prepätiu alebo nízkemu napätiu, proti nadmernému zaťaženiu (samočinná obnova), proti blesku a proti prehriatiu.

Kľúčové vlastnosti:

Výkon a napätie: Nabíjacia stanica poskytuje maximálny výkon 22 kW pri prúde 32 A a napätí 380 V na trojfázovom pripojení, čo zaisťuje rýchle a spoľahlivé nabíjanie.
Kompatibilita: Vybavená konektormi CEE a Typ 2 a adaptérom CEE na Shuko 1 fáze, stanica je kompatibilná s väčšinou elektromobilov na trhu.
Dĺžka kábla: S 5 metrovým nabíjacím káblom ponúka dostatočný dosah na flexibilné umiestnenie a pohodlné pripojenie.
Funkcia odloženého nabíjania: umožňuje používateľom naplánovať začiatok nabíjacieho procesu na neskoršiu dobu. To znamená, že môžete nastaviť, kedy sa má nabíjanie elektromobilu automaticky spustiť, namiesto toho, aby začalo okamžite po pripojení k nabíjacej stanici.

Táto funkcia ponúka niekoľko kľúčových výhod:
Úspora nákladov: Využitie lacnejších taríf za elektrinu počas nočných hodín alebo iných časových úsekov s nižšou sadzbou môže významne znížiť náklady na nabíjanie.
Optimalizácia energetickej siete: Odložené nabíjanie môže pomôcť znižovať zaťaženie energetickej siete počas špičkových období, čo prispieva k efektívnejšiemu využívaniu energie.
Pohodlie: Užívatelia môžu naplánovať nabíjanie tak, aby bolo vozidlo plne nabité a pripravené na použitie v požadovaný čas, napríklad ráno pred odchodom do práce.

Súčasťou balenia je adaptér CEE na štandardnú zástrčku Schuko 1 fáza pre ľahké pripojenie do bežnej elektrickej zásuvky.

ZÁKLADNÁ ŠPECIFIKÁCIA

Pripojenie: zástrčka CEE 3 fázy, adaptér CEE na Shuko 1 fáza
Menovitý prúd: štandardne 32 A, nastaviteľný 10/16/24/32 A
Menovitý výkon: 22 kW
Menovité výstupné napätie: AC 85–380 V
Menovité vstupné napätie: AC 85–380 V
Dĺžka kábla: 5 m
Ochrana proti zvyškovému prúdu: TypA+DC 6 mA (30 mA AC RCD + 6 mA DC RCD)
Izolačný odpor kábla: >1000 MG (DC 500 V)
Odolnosť kontaktov: 0,5 mG MAX
Požiarna odolnosť puzdra: UL94V-0
Veľkosť káblového zväzku: 5× 6 mm 2 + 1× 0,5 mm 2
Farba: čierna

Kompatibilné modely áut:
Aiways U5, Nissan Ariya
Audi e-tron 50
Audi e-tron 55
Audi e-tron GT
Audi e-tron S 55
Audi e-tron S Sportback 55
Audi e-tron Sportback
Audi e-tron Sportback 55
Audi Q4 e-tron
Audi Q4 Sportback e-tron
BMW i3
BMW i3s
BMW i4, Mercedes EQA
BMW iX3
Citroen e-C4
Citroen e-Space Tourer XS
Citroen e-SpaceTourer M
Citroen e-SpaceTourer XL
CUPRA el-Born
Dacia Spring Electric
DS 3 Crossback E-Tense
Fiat 500e
Fiat 500e Cabrio
Fiat 500e Hatchback
Fisker Karma
Ford C-Max Energi
Ford Focus Electric
Ford Mustang Mach-E ER
Ford Mustang Mach-E SR
Honda e
Honda e Advance
Hyundai IONIQ 5
Hyundai IONIQ Electric
Hyundai Kona Electric
Chevrolet Spark
Jaguar I-Pace
Kia e-Niro
Kia e-Niro, Peugeot Ion
Kia e-Soul
Lightyear One
Mazda MX-30
Mercedes B Class E-Celi
Mercedes EQC 400 4MATIC
Mercedes EQV 300 Extra-Long
Mercedes EQV 300 Long
Mercedes S500 PHEV
Mercedes Vito E-Cell Van
MG MG5 EV
MG ZS EV
Mini Cooper SE
Mitsubishi Outlander Phev
Mitsubishi-I Miev
Opel Ampera-e
Opel Corsa-e
Opel Mokka-e
Opel Zafira-e Life M
Opel Zafira-e Life S
Peugeot e-2008 SUV
Peugeot e-208
Peugeot e-Traveller Long
Peugeot e-Traveller Standard
Polestar 2
Porsche Panamera S PHEV
Porsche Taycan 4S Plus
Porsche Taycan 4S Seres 3
Porsche Taycan Cross Turismo
Porsche Taycan Turbo
Porsche Taycan Turbo S
Renault Fluence
Renault Kangoo Maxi ZE 33
Renault Twingo Electric
Renault Zoe ZE50
SEAT Mii Electric
Smart EQ forfour
Smart EQ fortwo cabrio
Smart EQ fortwo coupe
Škoda Enyaq iV
Škoda Enyaq iV 80X
Škoda Enyaq iV RS
Teslá Cybertruck
Teslá Model 3, Renault Zoe ZE40
Teslá Opel Zafira-e Life L
Teslá Model Y
Teslá Roadster
Teslá S/X, Chevrolet Volt
Toyota Prius
Vauxhall Ampera
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Up
Volkswagen e-Up!
Volkswagen ID.
Volkswagen ID.3 1st
Volkswagen ID.3 Pre
Volkswagen ID.3 Pre S
Volkswagen ID.3 Pre Performance
Volkswagen ID.3 Pure
Volkswagen ID.4
Volkswagen ID.4 1st
Volkswagen ID.4 Pre Performance
Volkswagen ID.5
Volvo V60 PHEV
Volvo XC40 P8 AWD