10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Kód: 37986386

Julius Meinl Julius Meinl šálka na cappuccino, JM logo cup cappucino, 180ml

Julius Meinl Julius Meinl šálka na cappuccino, JM logo cup cappucino, 180ml

Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
Porcelánová šálka na cappuccino Julius Meinl, biely dizajn s logom Julius Meinl. Objem šálky: 180 ml Vhodné na prípravu cappuccina alebo dvojitého espressa s mliekom. Julius Meinl je veľvyslancom viedenskej kaviarenskej kultúry od roku 1862 Chutí nápoj lepšie, keď ho pijete zo správn
Momentálne nedostupné.
9,89 €
9,89 €

Popis

Porcelánová šálka na cappuccino Julius Meinl, biely dizajn s logom Julius Meinl.

Objem šálky: 180 ml

Vhodné na prípravu cappuccina alebo dvojitého espressa s mliekom.

Julius Meinl je veľvyslancom viedenskej kaviarenskej kultúry od roku 1862

Chutí nápoj lepšie, keď ho pijete zo správneho pohára? Samozrejme!

Spomínate si, kedy ste si naposledy naozaj vychutnali šálku kávy? Nejde len o chuť nápoja.

Naše zmysly ovplyvňuje aj šálka, ktorú používate na prípravu kávy.

Obyčajný zážitok z pitia kávy sa tak môže stať výnimočným.

Matteo Thun, taliansko-rakúsky dizajnér, vytvoril pre značku Julius Meinl sadu prémiového porcelánu: šálky, podšálky, poháre a ďalší riad. Červená šálka Julius Meinl je jednou z najznámejších šálok na kávu – je ideálna na podávanie espressa.

Jjeho inovatívny tvar umožňuje rozvinúť arómu kávy a zvýrazňuje jej jemnú chuť

Táto ikonická šálka kombinuje klasický motív s moderným dizajnom.

Príbeh loga Julius Meinl

Viete, čo presne predstavuje toto známe logo? Zobrazuje znalca kávy s červeným orientálnym klobúkom nazývaným fez.

Vzdáva hold príbehu o tom, ako sa káva dostala do Viedne. Traduje sa, že v roku 1683 dostal cisársky posol, tlmočník a obchodník Georg Franz Kolschitzky niekoľko vriec naplnených kávou. Údajne zostali vo Viedni po obliehaní mesta Turkami, a tak ich použil na založenie prvej viedenskej kaviarne „Zur blauen Flasche“.

Ikonické logo Julius Meinl vytvoril v roku 1924 viedenský umelec Joseph Binder na žiadosť Júliusa Meinla II. Zadanie znelo: vytvoriť fiktívneho predstaviteľa príbehu o tom, ako sa káva dostala do Rakúska. Binder nakreslil osmanského mladíka, znalca kávy, ktorý dvíha šálku k ústam.

V roku 2004 talentovaný taliansky dizajnér Matteo Thun prepracoval logo do jednoduchšej červeno-bielej podoby. Pôvodné klasické logo mu pripomínalo viedenských barokových anjelikov, preto túto myšlienku zakomponoval do svojho návrhu.

Thun je nielen autorom redizajnu loga, ale aj jeho 3D dizajnu. Ústredným motívom zostáva červený orientálny klobúk nazývaný fez, ktorého tvar, hoci prevrátený, sa odráža aj v tvare šálok, hrnčekov a pohárov.