10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny

Zprostředkované učení

Zprostředkované učení

Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
Ako učiť žiakov myslieť a učiť sa Kniha predstavuje obsah, teoretické súvislosti a možnosti praktických aplikácií teórie tzv sprostredkovaného učenia, ktorej autorom je psychológ a pedagóg R. Feuerstein.
7 €
Tovar od: PHP Trade
7 €
Získajte dopravu ZADARMO so
u zásielok od 12,9 €
Posledné 2 kusy

13.9.2024 na výdajnom mieste
13.9.2024 na vašej adrese

Popis

Ako učiť žiakov myslieť a učiť sa Kniha predstavuje obsah, teoretické súvislosti a možnosti praktických aplikácií teórie tzv sprostredkovaného učenia, ktorej autorom je psychológ a pedagóg R. Feuerstein. Jeho dielo významnou mierou ovplyvnilo vývoj psychologickej diagnostiky, teórií učenia a teóriou vyučovania myslenia v 2. polovici 20. storočia. Autorka ponúka českému čitateľovi konkrétne možnosti uplatnenia Feuersteinova Programu sprostredkovaného obohacovanie, s ktorým sa dá pracovať už s deťmi od 2. ročníka ZŠ, so žiakmi s výukovými ťažkosťami aj tými nadanými. Program sa zameriava na rozvoj a prípadnú prestavbu existujúcej štruktúry poznávacích funkcií a na budovanie efektívnych učebných stratégií a návykov. Publikácia je určená učiteľom, psychológom a špeciálnym pedagógom aj študentom pedagogických a psychologických odborov, kultúrnej antropológie a iných humanitných vied. Mgr. Gabriela Málková, Ph.D., vyštudovala psychológiu a špeciálnu pedagogiku na Pedagogickej fakulte UK v Prahe. Vo svojej vedeckej, prednáškovej a publikačnej činnosti sa zaoberá najmä teóriou a praxou sprostredkovaného učenia.