10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Kód: 27999025

Tlač a populárna kultúra

Tlač a populárna kultúra

Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
Pri súčasnom rozmachu mediálnych a kultúrnych štúdií mávame občas vo zvyku zabúdať na „tradičné“ ohniská odborového záujmu: dominancia televízie či internetu ako keby prehlušovala rozhlas a …
18,80 €
Tovar od: VISO TRADE
18,80 €
Získajte dopravu ZADARMO so
Vrátenie zadarmo cez Packetu

22.11.2024 na výdajnom mieste
22.11.2024 - 26.11.2024 na vašej adrese

Popis

Pri súčasnom rozmachu mediálnych a kultúrnych štúdií mávame občas vo zvyku zabúdať na „tradičné“ ohniská odborového záujmu: dominancia televízie či internetu ako keby prehlušovali rozhlas a klasické tlačené médiá presúvali do zaprášených regálov „toho, čo už pominulo“ a „toho, čo práve pominulo“ Náležité porozumenie súčasnému globalizovanému, digitálnemu a tekutému svetu médií je pritom do veľkej miery podmienené pochopením jeho základov, historických súvislostí, z ktorých tento vyrastá. svojich analýzach populárnej tlače (ilustrovaných týždenníkov či bulvárnych periodík) stavia predovšetkým na materiáli americkom a britskom, vo svojich záveroch a zovšeobecneniach ale predstavuje štúdiu viac ako relevantnú aj pre našu domácu situáciu.V časovom rozkročení dvoch storočí sleduje premeny rolí a funkcií populárnych periodických tlačovín od začiatku 19. storočia do dnešných dní nov, zaznamenáva transformácie, ktorými tieto prešli, a predovšetkým stopuje vplyv novinovej a časopiseckej tlače na etablovanie a rozvoj modernej populárnej kultúry ako takej. Zväzok doplnený pôvodnou štúdiou, ktorá výklad rozširuje o potrebný český kontext, osloví každého záujemcu o históriu i prax mediálnej prevádzky, rovnako ako literárnych vedcov, historikov a bádateľov z príbuzných odborov. – Vychádza za veľkorysej podpory Ministerstva kultúry SR.