10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny

ECG 40 LED 722 PVR

ECG 40 LED 722 PVR

9 hodnotenia
Moderný LED televízor s uhlopriečkov 100 cm, Full HD rozlíšením obrazu a možnosťou nahrávania DVB-T vysielania na USB. Digitálny tuner DVB-T (MPEG-4), PC vstup, USB prehrávač (video/foto/hudba), vysoký kontrast, HDMI vstup, nízka spotreba.
259 €
259 €

30.1.2015
Odpovídá očekávání. Chvíli jsem si musel zvykat na poněkud umělý zvuk i po doladění, ale teď už OK. Pak mě potrápila nemožnost zapnout rovnou vybraný kanál, ale nejdřív přístroj a pak stanici. Ovládání musí být namířené přímo na senzor, což je někdy trošku prekérka. Lovím směr signálu, abych mohl zapnout, přepnout, zesílit, .....
10.1.2015
Jedna hviezdička na tento TV je veľa. Neviem, kto písal predošlé recenzie a chváli tento výrobok. Asi ešte nikto z tých recezentov nemal doma poriadny televízor. Aj moja 10 rokov stará plazma, ktorá bola jedna z prvých a samozrejme bez HD, napojená len cez SCART, ale mala oveľa lepší obraz ako tento ECG cez HDMI na Full HD rozlíšení!!! Cez SCART radšej ani nespomínať. Neostrý obraz.. Nedalo sa to pozerať. TV som kupoval rodičom, namiesto tej starej plazmy, ale bol to krok späť. TV som musel vrátiť, nedalo sa poriadne sledovať ani cez HDMI. Stará plazma šla roky na magio len cez SCART a bez problémov. Jednoducho, je to lacný a zlý TV, čo mi potvrdili aj pri reklamácii.. Ešte aby som nezabudol, ten zvuk mal byť asi vtip. PLECH, PLECH, PLECH. Prázdna plechovka. Ako si može nejaký vyrobca toto dovoliť a pýtať za TV len o pár € menej, ako za značkové TV. Ak by bol za polovicu, bolo by to pochopiteľné. Inak zvuk použiťeľný maximálne tak na správy. Staré 30ročné CRT TV mali lepší zvuk. Keď už to vadilo aj mojim 60ročným rodičom, ktorí su absolutne nenároční, tak k tomu už nieje čo dodať. Nepoužiteľný brak.
23.12.2014
Reprodukcia zvuku je plechová a myslím, že TV nemá audio výstup na pripojenie exter. reproduktorov. Nenahráva na USB zariadenie, ktoré je naformátované na NTFS. Čítať z tohto súborového systému vie. Nahráva na zariadenia so súborovým systémom FAT32. Tu je problém s HD filmami, ktoré Vám nenahrá celé, pretože veľkosť súboru vo FAT32 je limitovaná hodnotou okolo 4GB. Možno sa to dá obísť tak, že si nahrávanie filmu rozdelíte na viac častí. Na občasné pozeranie ako v mojom prípade stačí.
Maria B.
19.12.2014
TV funguje zatial vyborne, nemam ziadne vyhrady
11.12.2014
super dizajn,strieborne oramovanie pekne ukaze. obraz je dobry,ale cakam este na pripojenie optiky od telecomu. farby pekne. co mi vadi je slabsi a menej kvalitny zvuk,co som ale vyriesil prepojenim s domacim kinom.za tu cenu je to super volba. kto nepotrebuje vymozenosti ako 3d a pripojenie na internet je to pre neho idealna volba. ma usb vstup,nahravanie a potesilo aj jednoduche ovladanie a slovenske menu.
Patrik K.
12.11.2014
slabý zvuk!