10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny

SAMSUNG UE40F6340

SAMSUNG UE40F6340

22 hodnotenia
3D LED televízor Samsung s rozhraním Smart TV pre rok 2013, možnosťou nahrávať TV vysielanie na USB a dvojjadrovým procesorom. Technológia 200 Hz CMR, SKYPE ready, internetový prehliadač + Wi-Fi, HbbTV, satelitný tuner, konverzia 2D/3D, 2 × 3D okuliare v balení.
449 €
449 €

Emil S.
26.7.2014
Super obraz, zvuk i fukncie. Absolútna spokojnosť.
Filip B.
27.8.2014
Hlavními kritérii koupi této televize, byla kvalita obrazu a podpora přehrávání videí přes USB, HDMI v blu-ray kvalitě, které splňuje na jedničku. Obraz je špičkový a netrhá se. Po zvýšení svítivosti a zvýšení kontrastu, je černá opravdu černá. Optický kabel zajišťuje přenos digitálního zvuku pro surround ozvučení v kvalitě DTS ,PCM nebo Dolby digital, což už je ale záležitostí externích reproduktorů. Vestavěné reproduktory odpovídají běžné kvalitě. Televize umožňuje pár nastavení, posunování stopy zvuku, takže se vše dá poměrně snadno donastavit, stejně jako jednoduché prohlížení filmů přes software obsažený v TV z externího HDD.
Martin M.
23.7.2014
I když to v první chvíli vypadalo, že jsme dostali něco jiného než jsme čekali, nakonec jsme velmi spokojeni. Zpočátku byl velký problém "domluvit se" s nastavením, obraz nic moc, funkce PIP nelze spustit a některé funkce mimo provoz. Většina problémů však byla způsobena nepochopením návodu a hlavně starým externím satelitním přijímačem, který prostě nespolupracoval. Po dokoupení dekodovacího modulu pro příjem CZ satelitního vysílání přímo vestavěným tunerem se rapidně zlepšil nejen obraz, ale byl vyřešen i problém s podivně se chovajícím přepínáním formátů zobrazení. Ani nemluvím o tom, že jsem konečně mohl vyhodit všechny ostatní ovladače, protože TV umí svým ovladačem ovládat i zbytek podpůrných zařízení typu DVD apod. Další věc co mě příjemně překvapila je 3D technologie. Škoda jen, že si nemůžeme užít více pravých 3D filmů, konverze 2D na 3D je prakticky nevyužitelná. Resume je tedy následující: V okamžiku kdy člověk plně pochopí jak se TV ovládá, pronikne do kouzelného světa YouTube a ostatních VideoAplikací, přikoupí si dekodovací modul aby mohl využít vestavěný satelitní tuner a navíc se mu povede jej "ukecat" aby ladil skutečně to, co uživatel chce, je TV úžasná a můžu ji vřele doporučit :)
19.7.2014
Jsme spokojeni, splnila vše co jsme od ní očekávali.
18.7.2014
Vyborny obraz, snadne ovladani. Jediny problem je s vymenou satelitni karty pri zavesenem TV na zdi - malo mista. Mam dotaz: existuje "produzovaci adapter" z konektoru CI+ slot umoznujici snadnou vymenu karty licujici s z bocni stenou TV?
Denisa Š.
10.4.2014
Super zvuk, super obraz, jednoduche naladeni, vrele doporucuji. Nema konkurenci v teto cenove relaci :-)