Atomium MAX Engine - 200 ml - Motorové aditívum
Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
Aditívum Atomium MAX 200 sa používa v benzínových motoroch, motoroch na LPG a dieselových motoroch so zdvihovým objemom od 8 l (8000 cm3). Počíta sa s pomerom 5–7 ml maziva na 1 l motorového oleja.
73 €
Tovar od:
S-Solutions, s.r.o.
73 €
Získajte dopravu ZADARMO so
Posledné 3 kusy
30.8.2024
na výdajnom mieste
Výdajné miesta
30.8.2024 -
2.9.2024
na vašej adrese
Možnosti doručenia
Popis
Vlastnosti
Mazivo Atomium MAX 200 sa používa v benzínových motoroch, motoroch na LPG a dieselových motoroch so zdvihovým objemom od 8 l (8000 cm3). Počíta sa s pomerom 5–7 ml maziva na 1 l motorového oleja.
Fáza ošetrenia:
- V spaľovacích motoroch s kilometrážou menšou ako 200 000 km odporúčame vykonať ošetrenie v dvoch fázach. Pri kilometráži cez 200 000 km odporúčame ošetrenie v troch fázach a pri kilometráži cez 500 000 km celkom v štyroch fázach.
- Pre účely ošetrenia generátorov a ďalších stabilných strojov môžeme vykonať prepočet z prevádzkových hodín (motohodín) takto: 1 prevádzková hodina odpovedá 50 km, pri kolesových traktoroch (a príslušenstva) odpovedá 1 prevádzková hodina 10 km a pri špeciálnom príslušenstve rýpadiel 5 km.
Bezpečnostné opatrenia: Pri správnom použití nie je škodlivý.
Prvá pomoc:
- V prípade zasiahnutia pokožky opláchnite látku teplou vodou a potom ešte raz umyte mydlom.
- V prípade zasiahnutia očí vypláchnite oči veľkým množstvom vody.
- V prípade požitia vyhľadajte lekársku pomoc.
Spôsob použitia
- 1.fáza: Pridajte mazivo Atomium MAX 200 do súčasného motorového oleja plniacim hrdlom oleja v pomere 7–10 ml maziva na 1 l motorového oleja, s vozidlom potom jazdite až do nasledujúcej pravidelnej výmeny oleja (najmenej však 2000 km). V prípade značného znečistenia oleja (možné rozpoznať podľa farby oleja na mierke alebo podľa olejových škvŕn na filtračnom papieri) ihneď začnite s druhou fázou ošetrenia.
Odporúčanie (po 1. fáze):
- Vymeňte olej (v prípade značného znečistenia doporučujeme prepláchnutie);
- Vymeňte olejový a vzduchový filter a prejdite k 2. fáze.
- 2. fáza: Pridajte mazivo Atomium MAX 200 do nového motorového oleja v pomeru 7–10 ml maziva na 1 l motorového oleja a potom s vozidlom jazdite v bežnom režime až do nasledovnej výmeny oleja.
- 3. a 4. fáza ošetrenia sú rovnaké ako 2. fáza.
Dôležité poznámky:
- Pred použitím nádobu s aditívom Atomium MAX 200 dôkladne pretrepte, až kým sa nerozpustia všetky prirodzené usadeniny (jedná sa o aktívne zložky).
- Aditívum Atomium MAX 200 nalejte do zahriatého motora štandardným plniacim hrdlom oleja.
- Po použití aditíva Atomium MAX 200 nechajte motor bežať 5 minút na voľnobehu a potom s vozidlom jazdite najmenej 20 minút v akomkoľvek režime (bežná prevádzka).
- Mazivo sa neodporúča používať v prípade mechanicky zablokovaných dielov a mechanizmov.
- Aditívum Atomium MAX 200 je kompatibilné so všetkými typmi motorových olejov a nemení ich vlastnosti.
- V záujme zachovania vysokej úrovne ochrany motorov odporúčame aplikovať aditívum ATOMIUM MAX 200 po odjazdení 300 000 až 400 000 km v pomere 5 ml maziva na 1 l motorového oleja (tj. podľa 1. fázy ošetrenia).
- V záujme maximálnej ochrany odporúčame urobiť ošetrenie aditívmi Atomium aj pri ďalších súčastiach vozidla, t.j. prevodovky, vysokotlakového palivového čerpadla (v prípade dieselových motorov), hydraulického posilňovača riadenia a pod. .
- Koncentráciu pre ošetrenie aditívom Atomium je možné zvýšiť najviac o 50 % (t.j. 20 ml prípravku na 1 l oleja).
Účinky použitia:
- Zlepšuje proces zábehu nového motora a motora po generálnej oprave (vďaka adaptívnym schopnostiam maziva, jeho cieľom je optimalizovať trenie susedných dielov);
- Predlžuje životnosť motorov 1,5–2 krát (vďaka zníženiu intenzity opotrebovania)
- Zvyšuje účinný výkon motorov (v dôsledku zlepšenia priebehu spaľovania, obmedzenia úniku spalín do kartera a zníženia trecích strát);
- Zaisťuje maximálnu ochranu motorov v extrémnych prevádzkových podmienkach, pri preťažovaní alebo prehrievaní a behom studených štartov;
- Značne zjednodušuje štartovanie pri nízkych teplotách
- Nemá vplyv na funkciu samosvorného diferenciálu;
- Znižuje spotrebu paliva pri spaľovacom motore o 8–10 % (v dôsledku obnovy správnej kompresie a zlepšenia priebehu spaľovania);
- Znižuje hluk a vibrácie o 5–10 dB (vďaka sformovaniu silného a odolného mazacieho „vankúša“ a optimalizácií vôli);
- Znižuje emisie CO/CH vo výfukových plynoch až o 50 % (v dôsledku zlepšenia priebehu spaľovania);
- Umožňuje jazdu na krátku vzdialenosť pri nedostatku oleja, alebo úplnej strate (tlaku) oleja;
- Obnovuje správnu funkciu hydraulických zdvíhadiel ventilov.