Eugenika Vplyv na druhé III. - Nech ľudia spolupracujú s vašimi zámermi
Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
Kniha je návodom, ako pomocou rôznych programov dosiahnuť, aby sa ľudia okolo nás zmenili z nepriateľov na priateľov, a možno v nej nájsť rady, ako usmerniť správanie ľudí (takzvaných vodcov), ako rozpoznať zámery…
Popis
Kniha je návodom, ako pomocou rôznych programov dosiahnuť, aby sa ľudia okolo nás zmenili z nepriateľov na priateľov, a možno v nej nájsť rady, ako usmerniť správanie ľudí (takzvaných vodcov), ako rozpoznať zámery iných ľudí a pochopiť ich vnímanie. Kniha poskytuje cenné informácie, čo je potrebné urobiť, aby sa nevyhnutné a často menej príjemné úkony, ktoré musí človek vykonať, zmenili na atraktívne udalosti ovplyvňovania druhých ľudí pomocou obrazného myslenia. Veľmi zaujímavá je kapitola o využití prvkov praktickej telepatie.