10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Kód: 39266718

Portál Hry pre rozvoj všímavosti u detí - Mindfulness pre deti 5-12 rokov

Portál Hry pre rozvoj všímavosti u detí - Mindfulness pre deti 5-12 rokov

Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
Schopnosti zamerania (focusing), uvoľnenia (relaxation) a sústredenia (concentration) sú kľúčom k tomu, aby deti a mladí ľudia boli schopní dosiahnuť emočnú pohodu, rovnako ako pre rozvoj zručností a …
Momentálne nedostupné.
17,10 €
Tovar od: VISO TRADE
17,10 €
Vrátenie zadarmo cez Packetu

Popis

Schopnosti zamerania (focusing), uvoľnenia (relaxation) a sústredenia (concentration) sú kľúčom k tomu, aby deti a mladí ľudia boli schopní dosiahnuť emočnú pohodu, rovnako ako pre rozvoj zručností a schopností u detí. Táto kniha stavia na modeli všímavej hry na dosiahnutie pocitu pohody u detí. Autorka vytvorila tento prístup, ktorý pomáha deťom uvedomovať si svoj vnútorný a vonkajší svet. Prvá časť sa venuje teoretickým a praktickým základom. Sú tu popísané zásady pri použití modelu všímavej hry pri zohľadnení emočného prostredia. Vychádza z toho, že potreba sa na niečo sústrediť je prirodzenou súčasťou nášho života. Samotná všímavá hra potom rozvíja živé interakcie, učenie pri nej prebieha hrou. Pri štruktúrovaní prostredia je potrebné jasne definovať role, pravidlá a hranice, aby sa deti cítili v bezpečí. Podporné prostredie, v ktorom sa uznávajú a cení všetky emócie, podporuje motiváciu na sústredenie a sebapokojnosť. Potreba je na to päť základných zručností: sebakontrola, prispôsobivosť, účinné počúvanie, účinné pozorovanie a predstavivosť. Druhá časť je zásobárňou hier a aktivít od „Zameranie na telo“, „Koniec nervozity“ k „Hudobným kresbám“ a „Predanie úsmevu“. Aktivity je vhodné použiť ako v skupinách detí vo veku 5–12 rokov, rovnako ako s jednotlivcami, a môžu byť upravené pre deti so zvláštnymi potrebami a ťažkosťami so sústredením, ako je ADHD, a pre staršie deti. Pri každej hre je prehľadná úvodná tabuľka (ikony) s údajmi o spodnej vekovej hranici, pre ktorú je hra vhodná, dĺžke cvičenia, či je hra pre väčšie alebo menšie skupiny, či pri hre deti rozprávajú a čo sú základné prvky, schopnosti či zručnosti, ktoré sa pri hre rozvíjajú (napr. sebaprijatie, predstavivosť, sebaovládanie, dedukcia, počúvanie, sebadôvera). Okrem popisu základných pravidiel hry sú uvedené možné úpravy a nápady na jej ďalšie rozvíjanie.