Gabriela Málková Seidlová: Vývojový vzťah medzi fonematickým uvedomovaním a znalosťou písmen
Gabriela Málková Seidlová: Vývojový vzťah medzi fonematickým uvedomovaním a znalosťou písmen
Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
Kniha ponúka jasný prehľad vývinového vzťahu medzi fonematickým uvedomovaním (zručnosť vedomej a citlivej manipulácie so slovami na úrovni foném) a znalosťou písmen.
6,76 €
Tovar od:
Knihy Daniela
6,76 €
Získajte dopravu ZADARMO so
u zásielok od 12,9 €
2.8.2024
na výdajnom mieste
Výdajné miesta
2.8.2024 -
6.8.2024
na vašej adrese
Možnosti doručenia
Popis
Kniha ponúka jasný prehľad vývinového vzťahu medzi fonematickým uvedomovaním (zručnosť vedomej a citlivej manipulácie so slovami na úrovni foném) a znalosťou písmen, ktoré odborníci považujú za kľúčové predpoklady pre rozvoj raného čítania.
Kniha oboznamuje čitateľa so súčasnými poznatkami o vývinových súvislostiach medzi týmito dvoma zručnosťami a venuje sa im ako predmetu cielenej intervencie v podmienkach predškolského vzdelávania. Autor sa zaoberá významom praxe založenej na výskume, metodologickými otázkami intervenčných štúdií a poskytuje cenný materiál v oblasti diagnostiky predčitateľských zručností. Predovšetkým však predstavuje podrobnú štúdiu o hrovom tréningu fonematického uvedomovania a poznávania písmen v materských školách, poskytuje modely jeho realizácie a prezentuje zistenia o prínose týchto aktivít pre rozvoj predčitateľských a veľmi skorých čitateľských zručností u detí predškolského veku.
Kniha je určená odborníkom a študentom z radov psychológov, špeciálnych pedagógov, logopédov, učiteľov materských škôl, ako aj rodičom detí predškolského veku, ktorí sa zaujímajú o problematiku výchovných pro-čitateľských intervencií.||
Kniha oboznamuje čitateľa so súčasnými poznatkami o vývinových súvislostiach medzi týmito dvoma zručnosťami a venuje sa im ako predmetu cielenej intervencie v podmienkach predškolského vzdelávania. Autor sa zaoberá významom praxe založenej na výskume, metodologickými otázkami intervenčných štúdií a poskytuje cenný materiál v oblasti diagnostiky predčitateľských zručností. Predovšetkým však predstavuje podrobnú štúdiu o hrovom tréningu fonematického uvedomovania a poznávania písmen v materských školách, poskytuje modely jeho realizácie a prezentuje zistenia o prínose týchto aktivít pre rozvoj predčitateľských a veľmi skorých čitateľských zručností u detí predškolského veku.
Kniha je určená odborníkom a študentom z radov psychológov, špeciálnych pedagógov, logopédov, učiteľov materských škôl, ako aj rodičom detí predškolského veku, ktorí sa zaujímajú o problematiku výchovných pro-čitateľských intervencií.||
- Dátum vydania: 09. 03. 2016
- Počet strán: 180
- ISBN: 9788074760938
- Väzba: BC