10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Kód: 24569686

Kellermann dámska sada na manikúru 58368 MC RED CUT červená

Kellermann dámska sada na manikúru 58368 MC RED CUT červená

Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
Červené pevné puzdro s kovovým rámom je vyrobené zo syntetickej kože s hladkou povrchovou úpravou. Červené nástroje s čiernym podkladom púzdra vytvára efektný farebný kontrast. Súprava na manikúru je vybavená nástrojmi z kvalitnej poniklovanej ocele od nemeckého výrobcu Kellermann.
43,99 €
43,99 €
Získajte dopravu ZADARMO so

26.11.2024 na výdajnom mieste
26.11.2024 - 27.11.2024 na vašej adrese

Popis

Červené pevné puzdro s kovovým rámom je vyrobené zo syntetickej kože s hladkou povrchovou úpravou. Červené nástroje s čiernym podkladom púzdra vytvára efektný farebný kontrast. Súprava na manikúru je vybavená nástrojmi z kvalitnej poniklovanej ocele od nemeckého výrobcu Kellermann.

Táto krásna sada na manikúru s jednoduchým elegantným dizajnom je určená na domácu manikúru a pomôže vám udržiavať vaše ruky krásne a zdravé. Je vhodná aj ako praktický a hodnotný darček na Vianoce či narodeniny, ktorý určite poteší každú ženu.

V tejto manikúre nájdete:

  • 1× nožnice na nechty
  • 1× nožnice na kožičku
  • 1× šikmú pinzetu
  • 1× pilník
  • 1× kliešte na kožičku
  • 1× klieštiky  na nechty
  • 2× obojstranný nástroj na nechty a kožičku
O značke Kellermann:

Kellermann je nemecká rodinná firma s tradíciou už od roku 1927, kedy bola založená Gustavom Kellermannom a jeho synmi. Prvotriedna kvalita a maximálna spokojnosť zákazníka vždy boli, sú a budú hlavné hodnoty tejto firmy. A kde inde by mohla táto firma vzniknúť než v nemeckom meste Solingen, preslávenom výrobou nožov a nožníc?

kellermann-logo-bile-web

LOGO – DREI Schwerter – THREE SWORDS

Toto logo sa teší dlhej histórii – skôr bol tento znak používaný nožiarmi a kováčmi mečov. Teraz toto logo s tromi mečmi, mieriaci špičkou dole, symbolizuje jednotu a silu. Od roku 1927 uplynula dlhá doba a medzitým sa vedenie firmy odovzdávalo zo syna na syna, ktorí boli majstri vo svojom odbore a usilovne sa v ňom vzdelávali. Od roku 2005 leží budúcnosť značky v rukách Larsa Kellermanna. Značka sa môže pýšiť svojou zaslúženou dobrou povesťou – či už kvôli dlhej životnosti výrobkov či ich vkusnému dizajnu.