10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Kód: 24223304

Julius Meinl Zrnková káva na espresso 100% Arabica - Wiener Espresso 250g. Viedenské Espresso

Julius Meinl Zrnková káva na espresso 100% Arabica - Wiener Espresso 250g. Viedenské Espresso

Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
„Čo pre vás môžem urobiť?“ Takto Julius Meinl vítala svojich zákazníkov pred takmer 160 rokmi. Julius Meinl je veľvyslancom viedenskej kaviarenskej kultúry od roku 1862
Momentálne nedostupné.
Zľava 6 % 9,89 € Najnižšia cena v období 30 dní pred znížením ceny.
9,29 €
0,04 €/g
Zľava 6 % 9,89 € Najnižšia cena v období 30 dní pred znížením ceny.
9,29 €
0,04 €/g

Popis

Julius Meinl je veľvyslancom viedenskej kaviarenskej kultúry od roku 1862

Zmes zŕn Arabica s jemnou chuťou, príjemnou kyslosťou a sviežou korenistou vôňou. Ideálne na prípravu klasického viedenského espressa.

Typ zrna: arabica 100%

Vôňa: svieža a korenistá

Pena: veľmi jemná so svetlohnedou farbou

Chuť: jemná s príjemnou, nižšou kyslosťou

Hmotnosť: 250 g

Krajina pôvodu: Rakúsko

Výrobca: Julius Meinl Coffee – Julius Meinl Austria GmbH, Wien, Rakúsko

Skladovať v suchu a chlade.

Príbeh loga Julius Meinl

Viete, čo presne predstavuje toto známe logo? Zobrazuje znalca kávy s červeným orientálnym klobúkom nazývaným fez.

Vzdáva hold príbehu o tom, ako sa káva dostala do Viedne.

Traduje sa, že v roku 1683 dostal cisársky posol, tlmočník a obchodník Georg Franz Kolschitzky niekoľko vriec naplnených kávou. Údajne zostali vo Viedni po obliehaní mesta Turkami, a tak ich použil na založenie prvej viedenskej kaviarne „Zur blauen Flasche“.

Ikonické logo Julius Meinl vytvoril v roku 1924 viedenský umelec Joseph Binder na žiadosť Júliusa Meinla II.

Zadanie znelo: vytvoriť fiktívneho predstaviteľa príbehu o tom, ako sa káva dostala do Rakúska. Binder nakreslil osmanského mladíka, znalca kávy, ktorý dvíha šálku k ústam.

V roku 2004 talentovaný taliansky dizajnér Matteo Thun prepracoval logo do jednoduchšej červeno-bielej podoby. Pôvodné klasické logo mu pripomínalo viedenských barokových anjelikov, preto túto myšlienku zakomponoval do svojho návrhu.

Thun je nielen autorom redizajnu loga, ale aj jeho 3D dizajnu.

Ústredným motívom zostáva červený orientálny klobúk nazývaný fez, ktorého tvar, hoci prevrátený, sa odráža aj v tvare šálok, hrnčekov a pohárov.