10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Kód: 48069789

Katarína Chomová: Udržateľnosť - Ako vybudovať značku v čase klimatickej zmeny

Katarína Chomová: Udržateľnosť - Ako vybudovať značku v čase klimatickej zmeny

Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
Dôvera zákazníkov ohľadom vyhlásení značiek o svojich ekologických a sociálnych aktivitách neustále klesá. Na druhej strane veľa firiem sa obáva obvinenia z greenwashingu. Celý popis
23,59 €
Tovar od: Knihy Daniela
23,59 €
Získajte dopravu ZADARMO so

3.12.2024 na výdajnom mieste
3.12.2024 - 4.12.2024 na vašej adrese

Popis

Dôvera zákazníkov ohľadom vyhlásení značiek o svojich ekologických a sociálnych aktivitách neustále klesá. Na druhej strane veľa firiem sa obáva obvinenia z greenwashingu. Udržateľné značky sa riadia win-win-win stratégiou: prinášajú hodnotu zákazníkom, firmám konkurenčnú výhodu a zároveň chápu ekologické a sociálne problémy, ktorým spoločnosť v čase klimatickej krízy čelí. Kniha opisuje tie najlepšie postupy a stratégie, ako môžu značky zmeniť svoju produkciu, distribúciu a marketingovú komunikáciu, aby boli viac ekologicky a sociálne udržateľné a zároveň aby si zvýšili dôveryhodnosť v očiach zákazníkov a zlepšili svoje finančné výsledky.
Kniha obsahuje kapitoly: Klimatická zmena a značky, Udržateľnosť v marketingu, Vlastnosti udržateľnej značky, Stratégia udržateľnej značky, Hlavné aktivity udržateľnej značky, Udržateľné inovácie a udržateľný dizajn, Nové technológie podporujúce udržateľné značky, Ukazovatele výkonnosti udržateľnej značky, Komunikácia udržateľnej značky, Spolupráca a transformačné partnerstvá a Greenwashing.
  • Dátum vydania: 01. 10. 2024
  • Počet strán: 320
  • ISBN: 978–80–8090–899–7
  • Väzba: Brožovaná bez přebalu lesklá