Martin Kuchta: Digitálny marketing
Martin Kuchta: Digitálny marketing
Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu.
Celý popis
19,46 €
Tovar od:
Knihy Daniela
19,46 €
Získajte dopravu ZADARMO so
2.12.2024
na výdajnom mieste
Výdajné miesta
2.12.2024 -
3.12.2024
na vašej adrese
Možnosti doručenia
Popis
Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu. Okrem štandardných displejových formátov môžu byť marketingové správy na internete šírené aj prostredníctvom programatického nákupu, sociálnych sietí, internetových vyhľadávačov, produktových porovnávačov a katalógov, obsahového marketingu, natívnej reklamy, affiliate marketingu, emailovej komunikácie a mnoho ďalších. Široké možnosti komunikačných kanálov navyše disponujú benefitom personalizácie a hypercielenia, ktoré maximalizujú efekt vynaložených investícií na marketingovú komunikáciu. Kniha Digitálny marketing ponúka komlexný pohľad na internetové komunikačné kanály a pomáha čitateľovi identifikovať a manažovať tie najrelevantnejšie pre naplnenie komunikačných a ekonomických potrieb firmy.
- Dátum vydania: 01. 11. 2024
- Počet strán: 160
- ISBN: 978–80–8090–921–5
- Väzba: Brožovaná bez přebalu lesklá