10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Kód: 48272561

Martin Kuchta: Digitálny marketing

Martin Kuchta: Digitálny marketing

Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu. Celý popis
19,46 €
Tovar od: Knihy Daniela
19,46 €
Získajte dopravu ZADARMO so

2.12.2024 na výdajnom mieste
2.12.2024 - 3.12.2024 na vašej adrese

Popis

Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu. Okrem štandardných displejových formátov môžu byť marketingové správy na internete šírené aj prostredníctvom programatického nákupu, sociálnych sietí, internetových vyhľadávačov, produktových porovnávačov a katalógov, obsahového marketingu, natívnej reklamy, affiliate marketingu, emailovej komunikácie a mnoho ďalších. Široké možnosti komunikačných kanálov navyše disponujú benefitom personalizácie a hypercielenia, ktoré maximalizujú efekt vynaložených investícií na marketingovú komunikáciu. Kniha Digitálny marketing ponúka komlexný pohľad na internetové komunikačné kanály a pomáha čitateľovi identifikovať a manažovať tie najrelevantnejšie pre naplnenie komunikačných a ekonomických potrieb firmy.
  • Dátum vydania: 01. 11. 2024
  • Počet strán: 160
  • ISBN: 978–80–8090–921–5
  • Väzba: Brožovaná bez přebalu lesklá