10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny

Vyváženosť vo vysielaní

Vyváženosť vo vysielaní

Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
Analytická a regulačná prax rozhlasového a televízneho vysielania v SR doteraz nemala k dispozícii ustálený výklad konceptov objektivity a vyváženosti, a nemohla preto zohľadniť kľúčovú požiadavku vysielacieho …
17,10 €
Tovar od: VISO TRADE
17,10 €
Získajte dopravu ZADARMO so
Vrátenie zadarmo cez Packetu

26.7.2024 na výdajnom mieste
26.7.2024 - 30.7.2024 na vašej adrese

Popis

Analytická a regulačná prax rozhlasového a televízneho vysielania v SR doteraz nemala k dispozícii ustálený výklad konceptov objektivity a vyváženosti, a nemohla preto zohľadniť kľúčovú požiadavku vysielacieho zákona, aby nebola v celku vysielaného programu jednostranne zvýhodňovaná žiadna politická strana, a to s prihliadnutím na ich reálne postavenie. v politickom a spoločenskom živote. Tento stav dlhodobo generoval neistotu na strane vysielateľov, nespokojnosť na strane politických aktérov a nedôveru na strane verejnosti, hoci vo veku sociálnych sietí stúpa význam vysielacích médií (a to najmä tých verejnoprávnych) pre prevádzku verejnej sféry a racionálne (celo)spoločenské debaty, ktoré sa bez legitimity založenej na kvalitnom a vyváženom pokrytí politiky dlhodobo nezaobídu. Predkladaná publikácia má ambície tento neuspokojivý stav riešiť ako detailným výkladom hlavných teoretických východísk, tak aj nadväzujúcou metodikou na vykonávanie kvantitatívnej obsahovej analýzy vysielania. Je určená kľúčovým aktérom českej vysielacej a regulačnej praxe – zamestnancom verejnoprávnych i súkromných vysielateľov, regulačným orgánom a analytickým pracoviskám. Svoje uplatnenie nájde pri profesnej príprave budúcich žurnalistov a mediálnych analytikov, rovnako ako v debatách verejnosti a jej politických zastupiteľov. Publikácia vznikla ako hlavný výstup grantového projektu Vyváženosť v rozhlasovom a televíznom vysielaní spoločného riešiteľského tímu Fakulty sociálnych vied Univerzity Karlovej a spoločnosti Newton Media.