Zebco Navijaky Zcast FD 540 predná brzda
Popis
Navijaky Zcast FD 540 predná brzda
Prvotriedne vlastnosti navijaku radu Zebco v tejto cenovej triede, vhodný najmä na prívlač, alebo plávanú s 5 guličkovým ložiskom, prednou brzdou, pekným dizajnom a štíhlou konštrukciou. Zosilnený oblúk proti balansovaniu a tlacítkom na rukoväti pre jednoduchšiu manipuláciu pri sklápaní rúčky počas transportu.
Štandartné technické vybavenie:
- Predná brzda
- Tlačidlom sklápacia kľučka
- Rolnička proti krúteniu vlasca
- Hrubé rameno zabezpečujúce optimálne vyváženie
- Hliníková cievka
- Náhradná cievka
- Kontinuálny anti-reverzný systém
- Počet ložísk 5
Rybársky navijak ZCAST FD – parametre:
- Veľkosť 20: 240m/0,18mm, Prevod: 5,2:1, Hmotnosť 270g, Brzdná sila 5,5lbs
- Veľkosť 30: 245m/0,25mm, Prevod: 5,2:1, Hmotnosť 289g, Brzdná sila 11lbs
- Veľkosť 40: 195m/0,30mm, Prevod: 5,2:1, Hmotnosť 298g, Brzdná sila 11lbs
- Veľkosť 50: 195m/0,35mm, Prevod: 5,2:1, Hmotnosť 318g, Brzdná sila 16,5lbs
ZEBCO EUROPE kvalita od roku 1860
História Zebco Europe v Nemecku začala v roku 1860 kedy Jozef Witt a Ernst Gustav Führmann založili v Hamburku spoločnosť pod ich menami a predávali laná, siete a ďalšie vybavenie pre komerčný rybolov. Čoskoro bol sortiment rozšírený o rybárske náčinie. Ernst Gustav Führmann riadil firmu 40 rokov a veľmi úspešne. V roku 1918 prevzal spoločnosť jeho syn Ernst Führmann a viedol ju ďalších 30 rokov. Po jeho smrti v roku 1949 prevzala spoločnosť jeho žena a viedla firmu niekoľko rokov spolu s bývalým asistentom jej muža. Nakoniec v roku 1967 predala spoločnosť Witt & Führmann ktorá bola rodinným podnikom 90 rokov. Pod novým vedením sa rýchlo rozvíjala a zmenila meno na Witt & Führmann, Snap Angelgeräte GmbH. V roku 1986 zmenila spoločnosť znova vlastníka a spolu so Zebco corporation (USA) došlo k ďalšiemu rozvoju. V roku 1994 sa spoločnosť premenovala na Zebco sports a na jar 2002 začala predávať svoje výrobky aj v európskych pobočkách. Zjednotenie značiek Zebco ktoré boli predané oddelene sa zjednotili v roku 2011. Vďaka akvizíciam sa dosiahli dva kľúčové ciele: prvý-dlhodobé zaistenie globálnej stratégie značky a druhý-zaistenie väčšieho rozmachu v Európe.