Reklamácia zásielky
Chceme vám byť bližšie! Meníme sieť výdajní vo vašom okolí
- nahrádzame vlastné predajne (MALL Shopy) širokou sieťou 5 000 výdajných miest
- vrátiť alebo reklamovať tovar môžete ZDARMA na pobočkách Packeta
- došlo k trvalému uzavretiu MALL Shopov
Poškodenie pri doručení
Rozbalili ste svoju zásielku a zistili ste, že tovar vo vnútri je poškodený?
- Oznámte nám poškodenie zásielky čo nejskôr. Ideálne v deň doručenia, najneskôr nasledujúci deň.
Postup:
- Urobte fotografiu poškodenej zásielky a výrobku.
- Napíšte na e-mail reklamacie@mall.sk.
Pri vyplňovaní uveďte názov poškodeného výrobku a priložte fotografie. - My sa na požiadavku čo najskôr pozrieme a ozveme sa vám, aby sme sa dohodli na riešení vzniknutej situácie.
Pokiaľ chcete získať ďalšie infomácie, môžete sa pozrieť do sekcie Najčastejšie otázky.
Postup reklamácie
Nekompletná zásielka
Prosíme, informujte nás, ktorý výrobok vám nebol doručený.
Postup:
- Urobte fotografie poškodenej zásielky.
- Napíšte na e-mail reklamacie@mall.sk.
Pri vyplňovaní uveďte názov chýbajúceho výrobku a priložte fotografie. - My sa na požiadavku čo najskôr pozrieme a ozveme sa vám, aby sme sa dohodli na riešení vzniknutej situácie.
Pokiaľ chcete získať ďalšie infomácie, môžete sa pozrieť do sekcie Najčastejšie otázky.
Postup reklamácie
Zámena tovaru
Prišiel vám iný tovar než ten, ktorý ste si objednali? Informujte nás.
Postup:
- Urobte fotografie rozbalenej zásielky.
- Napíště na e-mail reklamacie@mall.sk.
Pri vyplňovaní uveďte názov zameneného tovaru a priložte fotografie. - My sa na požiadavku čo najskôr pozrieme a ozveme sa vám, aby sme sa dohodli na riešení vzniknutej situácie.
Pokiaľ chcete získať ďalšie infomácie, môžete sa pozrieť do sekcie Najčastejšie otázky.
Postup reklamácie
Najčastejšie otázky
Pokiaľ má zásielka viditeľne poškodený obal, nemusí to znamenať, že výrobok v balení je poškodený. Zásielku môžete od dopravcu prevziať, ale spíště s vodičom zápis o škode do prepravného protokolu.
V prípade, že máte pochybnosti, či je výrobok vo vnútri balenia v poriadku, zásielku nepreberajte a kontaktujte zákaznícku linku. Zaistíme vám zaslanie nového tovaru.
Áno. Pokiaľ máte pochybnosť, či je výrobok v balení v poriadku, máte možnosť zásielku rozbaliť a skontrolovať tovar ešte pred prevzatím.
Budete potrebovať fotografie poškodenej zásielky a poškodeného tovaru. Potom postupujte nasledujúcim spôsobom:
- Nahláste poškodenú zásielku na reklamacie@mall.sk.
Vo vyplňovaní uveďte, o ktorý tovar sa jedná a priložte fotografie poškodenej zásielky. - My sa požiadavke začneme venovať čo najskôr a ozveme sa vám, aby sme sa dohodli na riešní vzniknutej situácie.
Nejprav nám nahláste poškodenie zásielky na reklamacie@mall.sk.
Pri vyplňovaní uveďte názov poškodeného výroboku a priložte fotografie poškodenej zásielky.
My sa na požiadavku čo najskôr pozrieme a ozveme sa vám, aby sme sa dohodli na riešení vzniknutej situácie.
- Zvoľte vhodnú krabicu s ohľadom na rozmery a hmotnosť tovaru. Krabica by mala byť vždy s rezervou minimálne o niekoľko centimetrov väčšia ako tovar, aby bolo možné kraje vyplniť vhodným tlmiacim materiálom.
- Priestor v krabici vyplňte tlmiacim materiálom tak, aby sa tovar v krabici nemohol pohybovať.
- Do balíka vložte faktúru a vyplnený formulár odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy.
- Všetky strany balíka prelepte lepiacou páskou, aby nedošlo k rozlepeniu v priebehu prepravy.
Packeta:
Balík musí spĺňať parametre stanovené firmou Packeta.
Maximálna hmotnosť je 10 kg.
Minimálne rozmery
Maximálne rozmery
Maximálny súčet rozmerov všetkých troch strán zásielky je 120 cm
Zásielku odneste na podacie miesto Packeta, ktorá umožnuje odosielanie balíkov. Obsluhe na pobočke Packeta uveďte PIN kód 92317623 a číslo objednávky.
Vždy si vyžiadajte u obsluhy potvrdenie o odovzdaní balíčka! Je na ňom uvedené číslo zásielky (nájdete ho v hornej časti pod čiarovým kódom), ktoré je dôležité pre prípadnú komunikáciu s prepravcom.
Ďalší prepravcovia:
Na balík viditeľne napíšte: Mall.sk - Helicar - Vratka
Tovar pošlite vami zvoleným prepravcom na naše reklamačné oddelenie:
Mall.sk - Helicar
Hala DC2
900 55 Lozorno
Najprv nám nahláste chýbajúci výrobok pomocou reklamacie@mall.sk. My sa vám následne ozveme s návrhom riešenia vzniknutej situácie.
Najprv nám nahláste zamenený výrobok pomocou reklamacie@mall.sk. My sa vám následne ozveme s návrhom riešenia vzniknutej situácie.