10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny

Zebco Sieťka na úlovky 90cm/pr. 35cm

Zebco Sieťka na úlovky 90cm/pr. 35cm

Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
Sieť na prechovávanie ulovených rýb. Má veľkosť oka 6mm, rýchlo sťahovák na uzatvorenie siete a šnúrku pre zavesenie o rásošku. Sieť na úlovky, dĺžka 90cm, priemer 35cm, veľkosť oka 6mm Celý popis
12,95 €
Tovar od: SPORTS
12,95 €
Získajte dopravu ZADARMO so
Posledné 3 kusy

11.11.2024 na výdajnom mieste
11.11.2024 - 12.11.2024 na vašej adrese

Popis

Sieťka na úlovky 90cm/pr. 35cm

Kruhová rybárska sieť je určená pre ukladanie úlovkov aby ste mohli pohodlne pokračovať v love. Jednoduchá konštrukcia je efektívna a veľmi kompaktná. Vrchný otvor je dostatočne veľký s priemerom 35cm. Veľkosť očiek na sietke je 6mm, takže je vhodná aj pre nástrahové rybky.

Dôvody ku kúpe kruhová rybárska sieť na úlovky s priemerom 35cm:

  • Vstupný priemer 35cm
  • Kompaktná
  • Jednoduchá konštrukcia
  • Veľkosť očiek 6mm

ZEBCO EUROPE kvalita od roku 1860

História Zebco Europe v Nemecku začala v roku 1860 kedy Jozef Witt a Ernst Gustav Führmann založili v Hamburku spoločnosť pod ich menami a predávali laná, siete a ďalšie vybavenie pre komerčný rybolov. Čoskoro bol sortiment rozšírený o rybárske náčinie. Ernst Gustav Führmann riadil firmu 40 rokov a veľmi úspešne. V roku 1918 prevzal spoločnosť jeho syn Ernst Führmann a viedol ju ďalších 30 rokov. Po jeho smrti v roku 1949 prevzala spoločnosť jeho žena a viedla firmu niekoľko rokov spolu s bývalým asistentom jej muža. Nakoniec v roku 1967 predala spoločnosť Witt & Führmann ktorá bola rodinným podnikom 90 rokov. Pod novým vedením sa rýchlo rozvíjala a zmenila meno na Witt & Führmann, Snap Angelgeräte GmbH. V roku 1986 zmenila spoločnosť znova vlastníka a spolu so Zebco corporation (USA) došlo k ďalšiemu rozvoju. V roku 1994 sa spoločnosť premenovala na Zebco sports a na jar 2002 začala predávať svoje výrobky aj  v európskych pobočkách. Zjednotenie značiek Zebco ktoré boli predané oddelene sa zjednotili v roku 2011. Vďaka akvizíciam sa dosiahli dva kľúčové ciele: prvý-dlhodobé zaistenie globálnej stratégie značky a druhý-zaistenie väčšieho rozmachu v Európe.