Victron Energy VE.Direct Bluetooth smart dongle
Popis
S VE.Direct to Bluetooth dongle môžete získať aktuálne informácie o stave zariadenia, taktiež sledovať hodnoty z histórie a dokonca aj konfigurovať výrobky Victron Energy.
Dongle spolupracuje s VictronConnect App, k dispozícii je pre Android a iOS zariadenia.
Dongle môže byť pripojený na všetky produkty VICTRON, ktoré majú vstavaný VE.Direct port. Pre celý zoznam nahliadnite do manuálu VictronConnect App.
- Pripojte dongle priamo k produktom. Dongle neumožnuje pripojenie k Color Control GX.
- Nie je možné monitorovať produkt s pomocou dongle a zároveň používať Color Control GX.
- Nie je možné predlžovať kábel VE.Direct.
Použitý prístroj musí mať Bluetooth 4.0 (BT LE). Celý zoznam zariadení nájdete v príručke VictronConnect .
VictronConnect AppDongle spolupracuje s VictronConnect App. Odkazy na stiahnutie pre iPhone, iPad, tak isto aj pre Android zariadenia sú k dispozícii tu --> Softwarová stránka
Postup spárovaniaPredvolený kód PIN je 000000
Po pripojení môžete PIN kód zmeniť pomocou tlačítka (i) v pravom hornom rohu aplikácie.
Pokiaľ dôjde k strate dongle PIN kódu, nastavte ho na 000000 stlačením a podržaním tlačítka.
LED indikáciaDongle má dve LED diódy, stavovú LED Bluetooth (modrá), a chybovú LED (červená). Pri zapnutí sa rozsvietia diódy.
Stav | Modrá LED | Červená LED |
Nepripojený | Pomalé blikanie | Vypnutá |
Pripojený | Zapnutá | Vypnutá |
Vymazaný PIN |
Dvojité zablikanie |
Dvojité zablikanie |
Behom aktualizácie firmwaru sú k dispozícii niektoré ďalšie stavové LED kódy.
Stav | Modrá LED | Červená LED |
Nepripojený | Rýchlo bliká | Rýchlo bliká |
Pripojený | Zapnutá | Pomaly bliká |
Načítavanie | Zapnutá | Rýchlo bliká |
Programovanie | Rýchlo bliká |
Vypnutá |
- K dongle môže byť pripojený súšasne len jeden telefón alebo tablet. Uistite sa, že žiadne ďalšie zariadenie nie je pripojené k dongle a skúste to znovu.
- Dongle nepodporuje všetky produkty VICTRON. Skontrolujte, či je výrobok Victron uvedený v časti vyššie.
- Dongle je napájaný cez kábel VE.Direct. Uistite sa, že dongle je pripojený k podporovanému zariadeniu a LED bliká pri pripojovaní, alebo je zapnuté napájanie.
- Uistite se, že ste dostatočne blízko k dongle. V otvorenom priestore, vo vzdialenosti cca do 20 metrov by mal fungovať.
- Problémy s pripojením môžu byť spôsobené nesprávnym spárovaním Bluetoothu. Pokúste sa znovu o spárovanie tak, že najprv odstránite párovanie z telefónu: prejdete do Nastavení telefónu, potom zvolíte funkciu Bluetooth. Kliknete na (i) – iconu vedľa „VE.Direct LE“ zariadenia a zvolíte „Zabudnúť na toto zariadenie“. Potom otvoríte aplikáciu VictronConnect znovu a opäť zvolíte „vyhľadať výrobky“. Nastavíte dongle do režimu párovania stlačením tlačítka, vyberiete produkt VICTRON na obrazovke danej aplikácie. Potvrdíte párovanie a následne budete pripojený k dongle.
Pri prvom pripojení s novou verziou VictronConnect sa môže stať, že firmware dongle je potrebné aktualizovať. Majte na pamäti, že táto aktualizácia firmwaru dongle môže byť trocha zložitejšia: všetky kroky je potrebné trpezlivo a presne dodržať.
Aktualizácia môže vyžadovať viac krokov: proces opakovania sa, pokiaľ položka dongle nezmizne zo zoznamu a produkt bude pripojený k dongle.
Pokiaľ sa proces aktualizácie preruší, jednoducho aplikáciu zatvorte a znovu otvorte. To by malo obnoviť proces aktualizácie do posledného kroku.
AndroidPostupujte podľa pokynov tohto návodu PDF .
iOS- Dongle musí byť spárovaný pred zahájením aktualizácie.
- Po prvom kroku je aktualizácia dokončená, následne prejdite do iPhone / iPad bluetooth nastavení a odoberte dongle zo zoznamu spárovaného príslušenstva. Potom sa vráťte do VictronConnect app a pokračujte druhým krokom..