10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny

Victron Energy VE.Direct Bluetooth smart dongle

Victron Energy VE.Direct Bluetooth smart dongle

Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
VE.Direct Bluetooth smart dongle S VE.Direct to Bluetooth dongle môžete získať aktuálne informácie o stave zariadenia, taktiež sledovať hodnoty z histórie a dokonca aj konfigurovať výrobky Victron Energy.Dongle spolupracuje s VictronConnect App, k dispozícii je pre Android a iOS zariadenia.
Momentálne nedostupné.
41,98 €
41,98 €

Popis

VE.Direct Bluetooth smart dongle logo Victron Energy

S VE.Direct to Bluetooth dongle môžete získať aktuálne informácie o stave zariadenia, taktiež sledovať hodnoty z histórie a dokonca aj konfigurovať výrobky Victron Energy.
Dongle spolupracuje s VictronConnect App, k dispozícii je pre Android a iOS zariadenia.

Podporované produkty VICTRON

Dongle môže byť pripojený na všetky produkty VICTRON, ktoré majú vstavaný VE.Direct port. Pre celý zoznam nahliadnite do manuálu VictronConnect App.

symbol - Vlastnosti Poznámky k inštalácii
  • Pripojte dongle priamo k produktom. Dongle neumožnuje pripojenie k Color Control GX.
  • Nie je možné monitorovať produkt s pomocou dongle a zároveň používať Color Control GX.
  • Nie je možné predlžovať kábel VE.Direct.
symbol - Vlastnosti Podporované telefóny a tablety

Použitý prístroj musí mať Bluetooth 4.0 (BT LE). Celý zoznam zariadení nájdete v príručke VictronConnect .

VictronConnect App

Dongle spolupracuje s VictronConnect App. Odkazy na stiahnutie pre iPhone, iPad, tak isto aj pre Android zariadenia sú k dispozícii tu --> Softwarová stránka

Postup spárovania

Predvolený kód PIN je 000000

Po pripojení môžete PIN kód zmeniť pomocou tlačítka (i) v pravom hornom rohu aplikácie.

Pokiaľ dôjde k strate dongle PIN kódu, nastavte ho na 000000 stlačením a podržaním tlačítka.

LED indikácia

Dongle má dve LED diódy, stavovú LED Bluetooth (modrá), a chybovú LED (červená). Pri zapnutí sa rozsvietia diódy.

 

Stav Modrá LED Červená LED
Nepripojený Pomalé blikanie Vypnutá
Pripojený Zapnutá Vypnutá
Vymazaný PIN

Dvojité zablikanie

Dvojité zablikanie

 

Behom aktualizácie firmwaru sú k dispozícii niektoré ďalšie stavové LED kódy.


Stav Modrá LED Červená LED
Nepripojený Rýchlo bliká Rýchlo bliká
Pripojený Zapnutá Pomaly bliká
Načítavanie Zapnutá Rýchlo bliká
Programovanie Rýchlo bliká

Vypnutá

symbol - VlastnostiRiešenie problémov Nevidím svoj produkt na obrazovke displeja
  • K dongle môže byť pripojený súšasne len jeden telefón alebo tablet. Uistite sa, že žiadne ďalšie zariadenie nie je pripojené k dongle a skúste to znovu.
  • Dongle nepodporuje všetky produkty VICTRON. Skontrolujte, či je výrobok Victron uvedený v časti vyššie.
  • Dongle je napájaný cez kábel VE.Direct. Uistite sa, že dongle je pripojený k podporovanému zariadeniu a LED bliká pri pripojovaní, alebo je zapnuté napájanie.
Nemôžem se pripojiť k dongle
  • Uistite se, že ste dostatočne blízko k dongle. V otvorenom priestore, vo vzdialenosti cca do 20 metrov by mal fungovať.
  • Problémy s pripojením môžu byť spôsobené nesprávnym spárovaním Bluetoothu. Pokúste sa znovu o spárovanie tak, že najprv odstránite párovanie z telefónu: prejdete do Nastavení telefónu, potom zvolíte funkciu Bluetooth. Kliknete na (i) – iconu vedľa „VE.Direct LE“ zariadenia a zvolíte „Zabudnúť na toto zariadenie“. Potom otvoríte aplikáciu VictronConnect znovu a opäť zvolíte „vyhľadať výrobky“. Nastavíte dongle do režimu párovania stlačením tlačítka, vyberiete produkt VICTRON na obrazovke danej aplikácie. Potvrdíte párovanie a následne budete pripojený k dongle.
Aktualizácia firmware dongle

Pri prvom pripojení s novou verziou VictronConnect sa môže stať, že firmware dongle je potrebné aktualizovať. Majte na pamäti, že táto aktualizácia firmwaru dongle môže byť trocha zložitejšia: všetky kroky je potrebné trpezlivo a presne dodržať.

Aktualizácia môže vyžadovať viac krokov: proces opakovania sa, pokiaľ položka dongle nezmizne zo zoznamu a produkt bude pripojený k dongle.

symbol - Vlastnosti Pokiaľ sa proces aktualizácie preruší, jednoducho aplikáciu zatvorte a znovu otvorte. To by malo obnoviť proces aktualizácie do posledného kroku.

Android

Postupujte podľa pokynov tohto návodu PDF .

iOS
  1. Dongle musí byť spárovaný pred zahájením aktualizácie.
  2. Po prvom kroku je aktualizácia dokončená, následne prejdite do iPhone / iPad bluetooth nastavení a odoberte dongle zo zoznamu spárovaného príslušenstva. Potom sa vráťte do VictronConnect app a pokračujte druhým krokom..