MALL.SK vám prispôsobujeme na mieru. Na základe vášho správania na webe personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantné ponuky a produkty a taktiež analyzujeme vaše správanie na webe, aby sme mohli zlepšovať naše služby alebo pre vás pripravovať nové služby. Toho docielime používaním súborov cookies a ďalších sieťových identifikátorov, ktoré môžu obsahovať osobné údaje. Kliknutím na tlačidlo „Súhlasím“ nám dovolíte ukladať na vašom koncovom zariadení cookies webu mall.sk a tiež našich partnerov (napr. vyhľadávačov alebo sociálnych sietí), poskytnete nám prístup k vášmu koncovému zariadeniu, dovolíte nám spracúvať niektoré vaše osobné údaje, a to vrátane profilovania, trhových a štatistických analýz. Nastavenie cookies, personalizácie a reklamy môžete zmeniť pod tlačidlom „Upraviť nastavenia“. Kliknutím na „Prijať iba nevyhnutné“ budú použité iba tie cookies, ktoré potrebujeme na prevádzku webu. Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Internet Mall Slovakia s.r.o. a tiež niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme. Vaše osobné údaje budú spracúvané na účely jednoduchého používania našich stránok a služieb, prezentácie vhodného obsahu a personalizovaných reklám, merania reklám a obsahu, vytvárania štatistík a zlepšovania funkcií. Udelenie súhlasu je dobrovoľné. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenie súkromia. Odvolaním súhlasu nie je dotknutá zákonnosť spracúvania vykonaného pred týmto odvolaním. Viac informácií o spracúvaní údajov a našich partneroch nájdete na tejto stránke.
‚I love Tifo‘ Ian Wright ‚Tifo are great‘ Alan Shearer'Tifo have changed the game when it comes to football analysis' Elis JamesRULE #1: DON'T WATCH THE BALLYes, football is about stars, goals and glory.
Celý popis
‚I love Tifo‘ Ian Wright ‚Tifo are great‘ Alan Shearer'Tifo have changed the game when it comes to football analysis' Elis JamesRULE #1: DON'T WATCH THE BALLYes, football is about stars, goals and glory. But it's also about the intense calculations and movements being made by the twenty-one other players on the pitch. It's about the ticking clock, and the bellowing fans, and their impact on player psychology. It's about the coach, the club owner, and the director of football, who are watching, scouting and scheming from the side-lines. It's about money and data, about geopolitics and architecture, and even about climate change.Football is the most popular sport in the world, and Tifo Football is one of the world's most popular football channels. In this short, illustrated guide, its creators share fifty-two simple ‚rules‘ for understanding and enjoying the beautiful game-both on and off the pitch.Covering the key concepts, tactics and philosophies that are shaping the
sport today, How to Watch Football reveals surprising new perspectives on familiar elements of gameplay, while highlighting lesser-known aspects of the industry and its history.Whether you're a casual fan or a football obsessive, the fifty-two golden rules in this pocket-size guide will deepen your delight in the world's favourite sport.