Bratislava, 19. júna 2017
- Mall.sk reaguje na potreby zákazníkov – prostredníctvom partnerského predaja chce ponúknuť aj špecializovaný tovar
- Víziou je prepojenie 60 miliónov zákazníkov v 6 európskych krajinách, kde Mall Group už teraz pôsobí
Mall.sk v rámci Mall Group predstavuje novú B2B stratégiu na najbližšie obdobie. Jej hlavným pilierom bude partnerský predaj, ktorý v súčasnej dobe využíva už niekoľko obchodných partnerov. Ich počet chce Mall.sk v krátkej dobe zásadne navýšiť. Láka predovšetkým svojim veľkým dosahom v rámci stredoeurópskeho regiónu. Svojim partnerom umožní osloviť až 1 milión návštevníkov, ktorí mesačne prichádzajú na e-shop Mall.sk. Navyše však noví partneri budú môcť predávať svoje produkty aj prostredníctvom celej skupiny Mall Group až na šiestich európskych trhoch a osloviť tak viac ako 60 miliónov potenciálnych zákazníkov.
Mall.sk poskytne svojim partnerským obchodníkom silné zázemie dôveryhodnej značky, marketingovú podporu aj služby zákazníckej podpory dostupné 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Produkty nových partnerov budú tiež zaradené v príslušných kategóriách na webových stránkach Mall.sk a zákazníci si ich tiež budú môcť vyzdvihnúť na výdajných miestach, ktorých má Mall.sk na Slovensku už 10. Tovar od obchodných partnerov bude propagovaný prostredníctvom výkonnostného marketingu na cenových porovnávačoch aj v internetových vyhľadávačoch, v pravidelne posielaných newsletteroch a ďalšími on-line aj off-line kanálmi.
“Pre mnohých výrobcov a obchodníkov sa môže spolupráca v rámci partnerského programu stať vstupnou bránou na Európsky trh. Aj vďaka tomu veríme, že sa nám podarí do konca roka zapojiť do partnerského predaja okolo stovky nových obchodníkov,” uvádza Dušan Zábrodský, ktorý je v Mall Group zodpovedný za partnerský predaj a zahraničné pobočky. “Nehľadáme obchodníkov na krátkodobé zaplnenie medzery v portfóliu, práve naopak. Hľadáme partnerov, ktorí nám pomôžu strategicky doplniť našu produktovú ponuku. Zákazníci chcú u nás nakupovať aj veľmi špecializovaný sortiment a my preto chceme spolupracovať s obchodníkmi, ktorí sú odborníkmi vo svojom odbore. Tak dáme našim zákazníkom možnosť vyriešiť všetky svoje nákupy online a na jednom mieste.”
Proces integrácie nového obchodného partnera, od prvého stretnutia, až po konečný predaj jeho produktov na Mall.sk, zaberie len niekoľko týždňov. Obchodník však nikdy nestratí kontrolu nad finálnou cenou jeho produktov a nastavovať sa budú hlavne logistické a produkčné procesy.
Partnerský predaj má do budúcnosti byť jedným z hlavných pilierov ďalšieho rozvoja Mallu a to vo všetkých krajinách. Aj vďaka tomu bude schopný ponúknuť ten najucelenejší a najatraktívnejší sortiment produktov naprieč všetkými odbormi.