Design publikací - Vizuální komunikace tištěných médií
Design publikací - Vizuální komunikace tištěných médií
Popis
Kniha Design publikácií skúma rôzne vplyvy na túto oblasť dizajnu vrátane životnosti dokumentov, globálnej spotreby a požiadaviek distribúcia, vystavovanie a ekologických otázok. Rozoberá spôsob, ako publikácie upútavajú čitateľa a spájajú sa s nimi na estetické a emocionálne úrovni prostredníctvom informácií, ktoré predkladajú, svojím vzhľadom a tým, aký pocit vo vás vzbudzujú, keď je držíte v ruke.
Táto kniha rozoberá odbor dizajn publikácií pomocou pohľade na jeho jednotlivé prvky a formy. Opisuje zásady grafického dizajnu, zvažuje materiálne a finančné dôsledky výrobných otázok a pojednáva o špecifických dizajnérskych potrebách rôznych druhov publikácií. Skúma všetko od komerčných požiadaviek na obálky a navigačné úlohy sadzobných obrazcov (rastrov) a grafických návrhov po fyzickej požiadavky na formát a väzbu.
Tento medzinárodný výber predvádza šírku a rozmanitosť dizajnu produkovaného v tejto oblasti a súčasne predstavuje inšpiratívne prostredie dizajnérov a štúdií, v ktorých vzniká. Kniha ukazuje, ako rozsiahly je priestor pre tvorivosť vo všetkých oblastiach dizajnu publikácií.