Helite airbagová vesta E-GP AIR black XL
Veľkosť
Popis
HELITE airbagová vesta E-GP AIR
Airbagový systém GP Air bol vyvinutý špeciálne pre jazdcov na okruhu. Pozornosť bola sústredená na aerodynamiku, perfektné padnutie a priestor pre chrbtový hrb. Pre väčšiu bezpečnosť je airbag vyrobený z odolných materiálov av prednej a zadnej časti sú implementované protektory čo vytvára už známy TURTLE efekt!
Airbagová ochrana
Airbag integrovaný do vesty absorbuje nárazy a stabilizuje telo od hlavy po kostrči. Poskytuje optimálnu ochranu krku, krčnej chrbtice a chráni životne dôležité časti (hrudník a chrbát).
Excelentná ochrana s Turtle technológiou
Predný a zadný telový chránič pre dvojitý Turtle efekt!
Princíp Turtle technológia je podobný ochrannej prilbe: tvrdá škrupinu zvonku, mäkký materiál vo vnútri. Toto vylepšenie je zásadné v otázke vývoja bezpečnosti. Výsledky absorpcie a rozdelenia nárazov sú znateľne vyššie a chránia tak voči objektom pri náraze.
Elektronicky spúšťací airbag
Airbag e-GP AIR integruje elektronický systém Helite. Jednoduché použitie, stačí stlačiť tlačidlo trikrát pre zapnutie alebo vypnutie systému.
Pyro bombička
Aktivuje airbag v prípade pádu. Je ľahko a rýchlo nainštalovaná a nahradená pilotom.
Technológia elektronického airbagového systému
Senzor CDU integrovaný do vesty sleduje a analyzuje v kontexte pohyb motocyklistu. V prípade pádu automaticky aktivuje airbag pred nárazom.
Odolnosť voči predreniu
Vysoká odolnosť voči predreniu vďaka koži (hovädzia useň 1,2mm) + pena k ochrane airbagového vaku, kožené slidery na chrbte je možné vďaka suchému zipsu ľahko vymeniť.
Aerodynamika
Pozornosť bola zameraná na aerodynamiku s priestorom pre hrb kombinézy. Vesta sa tak zmestí cez akúkoľvek koženú kombinézu.
Stretch materiál
Tesne priliehajúce na telo s pružnými koženými stranami. Pri nafukovaní airbagu používame pružný materiál na krku/ ramenách, aby sme zaistili optimálnu ochranu.
Jednoduché otváranie
Jednoduché otváranie aj v rukaviciach.
Nastavenia
Nastavíte vďaka suchému zipsu a pružnému materiálu, aby e-GP Air pekne padol k akejkoľvek kombi. Červený suchý zips zobrazuje limit na uzavretie airbagu e-GP AIR.
Zákazková výroba
Vďaka zipsu je možné pristúpiť k materiálu kože a logá sponzorov našiť, prípadne natlačiť
Certifikácia
Certifikácia CE – GP AIR je certifikovaná externým laboratóriom CRITT Sport, francúzskym špecialistom pre objektívne testovanie osobných ochranných prostriedkov (PPE).
Bližšie informácie k veľkosti:
Výber veľkosti podľa tabuľky je iba informatívny. Najdôležitejšie je mať aerodynamiku a aby GP-AIR airbag tesne sadol na postave, GP-AIR musí siahať 10 cm pod bedrový hrebeň (bedrová kosť).
ČASTÉ OTÁZKY
Je rozdiel v ochrane medzi e-GP AIR a GP-AIR?
Mechanické alebo elektronické riešenie, naše airbagové systémy vás predovšetkým chránia! Medzi týmito dvoma modelmi nie je rozdiel v ochrane. Ochrana airbagu je a zostane našou prioritou:
- Veľký objem airbagov medzi 17 a 28 litrami v závislosti od veľkosti systému airbagov (najväčší objem airbagov na trhu).
Čo znamená autonómia batérie? Kedy musím dobiť e-GP AIR?
E-GP Air má výdrž batérie 25 hodín, čo je asi 1 týždeň používania. Kábel USB dodaný s vestou vám umožní dobiť vestu. Odporúčame vám dobíjať systém raz týždenne.
Kedy by mala byť vesta vypnutá?
Vestu je možné zapnúť alebo vypnúť rýchlym stlačením 3× tlačidla ON / OFF. Nie je nutné každodenne vestu vypínať, po 30 sekundách nečinnosti sa automaticky prepne do režimu spánku.
Existujú však situácie, kedy je nutné vestu vypnúť:
- Pri preprave vesty pri rýchlosti vyššej ako 20 km/h (napr. autom)
- Pri použití rôznych dopravných prostriedkov s vestou (auto, metro, električka, vlak, autobus, lietadlo atď.)
- Pri dlhom skladovaní bez aktivity (napríklad v zime)
Ako aktivujem/deaktivujem systém?
Je veľmi ľahké aktivovať alebo deaktivovať systém. Je možné ho zapnúť/ vypnúť rýchlym stlačením 3-krát tlačidla.
Aké typy pádov systém detekuje?
Technológia „Electronic Airbag System“ vyvinutá spoločnosťou Helite poskytuje 360° ochranu.
Autonómna verzia (tj bez senzora vidlice) detekuje nehody z rýchlosti nad 20 km/h. Tu sú možné prípady detekcie:
- Kolízie s prekážkou (vozidlo, stena, stĺpik…) spredu, z boku alebo zozadu.
- Strata kontroly nad motocyklom (bez nárazu do motocykla): Skĺznutie po boku alebo highsider
So senzorom vidlice a voľbou „Plná ochrana“:
- Rovnaké nehody ako vyššie spomenuté
- Kolízie pri zastavení a pri nízkej rýchlosti.
S detekčný časom delené 2.
Akú voľbu by som si mal vybrať na jazdu na okruhu?
Aj keď je to vysoko odporúčané na ceste, na závodnej dráhe nesmiete používať možnosť senzora vidlice „plná ochrana“. Pokiaľ však používate e-GP Air na ceste, je možné si vidlicový senzor zakúpiť samostatne.
Je airbag znovupoužiteľný?
Áno, rovnako ako naše mechanické systémy airbagov, tak môžete elektronický systém airbagov znova použiť, pokiaľ je airbag v dobrom stave (žiadne otvory, trhliny). Ľahko vykonáte, môžete sami resetovať systém za 2 minúty bez toho, aby ste poslali vestu späť do Helite. Jednoducho vymeňte pyro bombičku za novú, dostupnú u všetkých predajcov Helite po celom svete.
ÚPLNE NOVÁ TECHNOLÓGIA PRE MAXIMÁLNU OCHRANU NA CESTÁCH
SKUTOČNÁ REVOLÚCIA V OCHRANE A DETEKCII
VIAC SENZOROVÁ TECHNOLÓGIA
AKO TO FUNGUJE?
Technológia elektronického airbagu Helite obsahuje 2 senzory:
- Senzor integrovaný do vesty (CDU): sleduje pohyb motocyklistu v kontexte.
- Snímač umiestnený na vidlici motocykla (SDU): detekuje nárazy na motocykel
Oba senzory sú spárované a analyzujú situáciu. Akonáhle je zistený pád alebo nehoda, vesta sa automaticky nafukuje pred dopadom na zem.
SENZOR VESTY
- Analyzuje pohyb motocyklistu v reálnom čase.
- Dlhá životnosť nabitia (1 týždeň)
- Pracuje s GPS signálom
- Detekuje pád pri rýchlosti vyššej ako 20 km/h
SENZOR PREDNEJ VIDLICE – NIE JE SÚČASŤOU BALENIA
- Jednoduchá inštalácia na motocykel
- Detekuje pád pri rýchlosti od 0 km/h
- Je autonómna: batéria nie je dobíjacia
JEDNA TECHNOLÓGIA – DVE VOĽBY OCHRANY
1. VESTA & SENZOR PREDNEJ VIDICE
Možné prípady detekcie:
- Pošmyknutie, strata priľnavosti, strata kontroly: senzor CDU detekuje pád a spustí airbagový systém v závislosti od situácie.
- Kolízia s vozidlom alebo prekážkou: senzor vidlice detekuje náraz a vyšle signál do senzora vesty CDU, ktorý analyzuje situáciu av prípade potreby aktivuje airbag.
Výhody:
- Detekčný čas delený 2
- Ochrana pri pokojovom stave a nízkej rýchlosti
2. LEN VESTA
Ideálne pre závodné okruhy
Pre okruhy je „senzor vidlice“ menej podstatný: iba k niekoľkým málo nehodám dochádza pri nízkej rýchlosti, kolízii s vozidlom alebo nárazu do prekážky.
Možné prípady detekcie:
- Pošmyknutie, strata priľnavosti, strata kontroly: senzor CDU analyzuje situáciu, detekuje pád av prípade potreby spustí airbagový systém.
POTVRDZUJEME DETEKČNÝ ČAS MEDZI 31 A 60 MS PRI RÝCHLOSTI 35 KM/H (KTORÁ POKRÝVA 85% NEHÔD).
Testy sme vykonali v spolupráci s UTAC, francúzskou technickou úniou pre automobily, motocykle a bicykle. Vďaka týmto testom sme overili našu detekčnú dobu.
Skúška pri čelnom náraze proti stojacemu vozidlu:
- Doba detekcie senzora vidlice: 31 ms
- Doba detekcie senzora CDU umiestneného vo veste airbagu: 62 ms
- Detekčný čas konkurenčných elektronických airbagov: 95 ms
Veľký objem ochrany: medzi 14 a 28 litrami v závislosti od veľkosti airbagu
Ochrana- motocykel: senzor vidlice vás ochráni v akomkoľvek kolíznom prípade pri rýchlosti od 0 km/h
Ochrana životne dôležitých orgánov (hrudník panva chrbát) a krčná chrbtica
TURTLE efekt: pre lepšiu absorpciu a redukciu nárazu. 4× účinnejší ako normálny airbag