Decor By Glassor Náplň do sviečky Blooming Tea
Popis
Vonná náplň do sviečky Esteban obsahuje 100% prírodný vosk, neobsahuje farbivá a petrochemické deriváty. Kvalita vône je zachovaná za tepla aj studena a je použitý knôt z organickej bavlny. Knôt udržujte v ideálnej dĺžke 0,5 cm. Dlhší odhorený koniec vám môže spadnúť do vosku a vôňu znehodnotiť. Proparfémovaná je kompletne celá náplň. Náplň je z 82% z ekologického poľnohospodárstva. Vďaka prírodným surovinám vám plameň nezačúdi sklenené okraje. Sviečky sú výrobky so strednou silou prevoňania na vytvorenie príjemnej atmosféry s nádychom romantiky a pocitom tepla a bezpečia.
Pokiaľ vám pred výmenou v pohári zostane vosk na dne, vložte ho do mrazničky a potom vosk jednoducho odlúpnite. Ako bonus náplň obsahuje drevené viečko, ktoré je navoňané parfémom a môžete si ho zavesiť medzi oblečenie, či do auta. Bude vám krásne voňať.
Čas horenia – 40 h
Rafinovaná a všeobjímajúca sladkosť čistého bieleho čaju. Zatvorte oči a predstavte si sami seba uprostred sadu, jarného rána. Jablone rozvinú svoje čisto biele koruny, korunované mäkkými zelenými listami. Na úpätí pokojných stromov kvitnú v húštinách rastliny osmanthus, ktoré uvoľňujú svoju sladkú marhuľovú vôňu. Tento „čajový olivovník“ pochádzajúci z Ázie okamžite vyvoláva spomienky na prastaré čajové rituály a tradície.
Francúzska značka Esteban bola založená pred viac ako 35 rokmi cestovateľom a zároveň milovníkom parfémov Jean-Maxom Estébanom v túžbe podeliť sa o emócie a zážitky z cestovania. Značka Esteban sa vyznačuje nenapodobiteľnými vôňami, ktoré kladú dôraz na eleganciu a inováciu. Všetky produkty aj parfémy sú vyrábané s rešpektom k prírode, z prírodných surovín a recyklovateľných materiálov. Už viac ako 35 rokov vytvára Esteban voňavé doplnky, ktoré sa stanú vašimi priateľmi a premenia váš domov na oázu pokoja. Produkty značky sú známe a rozšírené po celom svete, vlastné butiky v Paríži a Tokiu.
Kúpou prispievate nadácii 1% for planét. Jedno percento pre planétu je medzinárodná organizácia, ktorej členovia prispievajú aspoň jedným percentom svojho ročného predaja na príčiny v oblasti životného prostredia.