Buďtea nakupujte s dopravou ZADARMO
0
mesačne
Kód: 29322532

Decor By Glassor Vonná sviečka Lemongrass & Mint

Decor By Glassor Vonná sviečka Lemongrass & Mint

Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
Vonná sviečka Lemongrass & Mint je príjemne šťavnatá a osviežujúca. Celý popis
Momentálne nedostupné.
21,69 €
21,69 €

Popis

Svieža jarná a letná vôňa citrónovej trávy a mäty je príjemne šťavnatá a osviežujúca. Vďaka svojmu zloženiu a obsahu citronely tiež odpudzuje nepríjemný hmyz a komáre, ktoré nikto z nás doma v letných mesiacoch nevíta.
 
Vonná sviečka obsahuje 100% prírodný vosk, neobsahuje farbivá a petrochemické deriváty. Kvalita vône je zachovaná za tepla aj studena a je použitý knôt z organickej bavlny. Knôt udržte v ideálnej dĺžke 0,5 cm. Dlhší odhorený koniec vám môže spadnúť do vosku a vôňu znehodnotiť. Proparfémovaná je kompletne celá náplň. Náplň je z 82% z ekologického poľnohospodárstva. Vďaka prírodným surovinám vám plameň nezakúša sklenené okraje. Sviečky sú výrobky so strednou silou prevoňané na vytvorenie príjemnej atmosféry s nádychom romantiky a pocitom tepla a bezpečia.

Sviečky sú znova doplniteľné. Môžete si k nim dokúpiť náplň a tú vložiť do rovnakého pohára. Pokiaľ vám v pohári zostane vosk na dne, vložte ju do mrazničky a potom vosk jednoducho odlúpnite.
 
Čas horenia – 40 h
 
Francúzska značka Esteban bola založená pred viac ako 35 rokmi cestovateľom a zároveň milovníkom parfémov Jean-Maxom Estébanom v túžbe podeliť sa o emócie a zážitky z cestovania. Značka Esteban sa vyznačuje nenapodobiteľnými vôňami, ktoré kladú dôraz na eleganciu a inováciu. Všetky produkty aj parfémy sú vyrábané s rešpektom k prírode, z prírodných surovín a recyklovateľných materiálov. Už viac ako 35 rokov vytvára Esteban voňavé doplnky, ktoré sa stanú vašimi priateľmi a premenia váš domov na oázu pokoja. Produkty značky sú známe a rozšírené po celom svete, vlastné butiky v Paríži a Tokiu.
 
Kúpou prispievate nadácii 1% for planét. Jedno percento pre planétu je medzinárodná organizácia, ktorej členovia prispievajú aspoň jedným percentom svojho ročného predaja na príčiny v oblasti životného prostredia.