Možnosť vrátenia tovaru do 2 mesiacov
Vážení zákazníci,
radi by sme vás informovali, že od 1. januára 2025 už nie je možné zakúpiť službu Poistenie zásielok.
Pre tých z vás, ktorí si službu už zakúpili, zostáva všetko nezmenené. Vašu službu môžete využívať a bude sa uplatňovať v súlade s podmienkami, ktoré ste akceptovali pri kúpe.
Ďakujeme vám za pochopenie
Najčastejšie otázky
Tovar nesmie byť poškodený a musí obsahovať pôvodne obaly. Tovar je možné zaslať na adresu: Helicar, Hala DC2, 900 55 Lozorno
K tovaru prosím pribaľte „Odstúpenie od kúpnej zmluvy“.
Detailné podmienky nájdete v obchodných podmienkach služby.
Áno, môžete. Ak však dôjde k opotrebeniu, poškodeniu či inej strate hodnoty výrobku, znížime vám vrátenú čiastku podľa platných podmienok služby.
Možnosť vrátenia poškodeného produktu vždy posúdi pracovník na sklade. V prípade prijatia produktu, môže byť vrátená čiastka znížená podľa miery poškodenia a platných podmienok služby.
Tovar môžete poslať poštou alebo pres Packetu – www.mall.sk/vratenie-tovaru
Podrobné podmienky služby „Vrátenia tovaru do 2 mesiacov“ (pdf)