APC Rok predĺženej záruky pre súčasný predaj s UPS
Popis
Registrácia záruky na https://www.apc.com/…nt/index.cfm
Registračný kľúč a sériové číslo servisnej služby sú uvedené vo vnútri objednaného servisného balíčka.
V prvom kroku sa nezadáva sériové číslo jednotky UPS – táto informácia je požadovaná v inej časti registrácie.
DEFINÍCIA PREDPLATENÉHO SERVISU
Obvyklá pracovná doba znamená pracovný čas obvyklý v danej oblasti danej krajiny, miestneho času, od pondelka do piatku s výnimkou štátnych sviatkov.
Rozsírená záruka spolocnosti APC je štandardná záruka na daný produkt predĺžená o 1 rok. Servis zahŕňa výmenu chybných modulov do budúceho pracovného dňa. Rozsírenú záruku je potrebné zakúpiť v záručnej lehote od výrobcu.
Doručenie do druhého dňa znamená doručenie záložného zdroja alebo súvisiacich („hardvérových“) častí zariadenia do zákazníckych priestorov počas budúceho pracovného dňa, pokiaľ o to zákazník požiadal do 15. hodiny počas obvyklej pracovnej doby.*
Technická podpora po telefóne – Počas obvyklej pracovnej doby sú k dispozícii inžinieri, ktorí na telefonický dotaz zákazníka odpovie do jednej hodiny.
- Niektoré služby predplateného servisu sa neposkytujú vo všetkých oblastiach nachádzajúcich sa mimo kontinentálnej Spojené štáty a západnú Európu.