Cena
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Ďalekohľad Classic CLASSIC 10×50, zväčšenie 10×, predný objektív 50 mm, zorné pole 99 m, ostrenie od 10 m, optický výstup 5,0 mm, vzdialenosť stredov očí 56–74 mm s rozstupom 11,8 mm, svetelnosť 25, stmievanie 22,4, rozmery 175×180×60 mm, hmotnosť 820 g, čierny.
môžete mať 03.12 - 05.12
Ďalekohľad Classic CLASSIC 16×50, zväčšenie 16×, predný objektív 50 mm, zorné pole 73 m, ostrenie od 10 m, optický výstup 2,8 mm, vzdialenosť stredov očí 56–74 mm s rozstupom 6,6 mm, svetelnosť 7,8, stmievanie 28,3, rozmery 157×184×60 mm, hmotnosť 790 g, čierny.
môžete mať 03.12 - 05.12
Divadelný ďalekohľad OPERA 3×25, zväčšenie 3×, predný objektív 25 mm, optický výkon 8,3 mm, vzdialenosť stredu oka 60–72 mm, svetelnosť 68,9, stmievanie 8,7, rozmery 32×50×110 mm, hmotnosť 140 g, biela a zlatá farba. Divadelné s nadčasovým dizajnom Galileo pre lepší kultúrny zážitok.
môžete mať 03.12 - 05.12
Ďalekohľad Classic CLASSIC 7×50, zväčšenie 7×, predný objektív 50 mm, zorné pole 130 m, ostrenie od 10 m, optický výstup 6,5 mm, vzdialenosť stredov očí 56–74 mm s rozstupom 15 mm, svetelnosť 42,3, stmievanie 18,7, rozmery 190×190×65 mm, hmotnosť 850 g, čierny.
môžete mať 03.12 - 05.12
Ďalekohľad Classic CLASSIC 10–30×60 Zoom, zorné pole 62–34m, ostrý od 15m, optický výkon 5,8–2mm, vzdialenosť stredu oka 56–74mm so vzdialenosťou 4,5–11,7mm, clona 33,6–4,0, stmievanie 24,5–42,4, rozmery 245×165×78 mm, hmotnosť 1100g, čierny. Klasický ďalekohľad ZCF s hranolmi BK7 – PORRO (Zeiss).
môžete mať 03.12 - 05.12
Ďalekohľad Classic CLASSIC 12×50, zväčšenie 12×, predný objektív 50 mm, zorné pole 92 m, ostrenie od 10 m, optický výstup 3,6 mm, vzdialenosť stredov očí 56–74 mm s rozstupom 12,0 mm, svetelnosť 13,0, stmievanie 24,5, rozmery 157×184×60 mm, hmotnosť 790 g, čierny. Klasický ďalekohľad ZCF.
môžete mať 03.12 - 05.12
Ďalekohľad Classic CLASSIC 8×40, zväčšenie 8×, predný objektív 40 mm, zorné pole 115 m, ostrenie od 10 m, optický výstup 5,0 mm, vzdialenosť stredov očí 56–74 mm s rozstupom 11,0 mm, svetelnosť 25, stmievanie 17,9, rozmery 140×175×60 mm, hmotnosť 700 g, čierny.
môžete mať 03.12 - 05.12
Kompaktný ďalekohľad COMPAGNO 10×50, zväčšenie 10×, predný objektív 50 mm, zorné pole 101 m, ostrenie od 3,5 m, optický výkon 5 mm, vzdialenosť stredov očí 56–76 mm s rozstupom 17 mm, svetelnosť 25, stmievanie 22,4, rozmery 180×140×70 mm, hmotnosť 810 g, čierny.
môžete mať 03.12 - 05.12
Kompaktný ďalekohľad COMPAGNO 8×50, zväčšenie 8×, predný objektív 50 mm, zorné pole 102 m, ostrenie od 4 m, optický výstup 6,3 mm, vzdialenosť stredov očí 56–76 mm s rozstupom 19,8 mm, svetelnosť 39,1, stmievanie 20, rozmery 180×140×70 mm, hmotnosť 800 g, čierny. Kompaktný ďalekohľad DCF.
môžete mať 03.12 - 05.12
Divadelný ďalekohľad OPERA 3×25, zväčšenie 3×, predný objektív 25 mm, optický výkon 8,3 mm, vzdialenosť stredu oka 60–72 mm, svetelnosť 68,9, stmievanie 8,7, rozmery 32×50×110 mm, hmotnosť 140 g, čierna a zlatá farba. Divadelné s nadčasovým dizajnom Galileo pre lepší kultúrny zážitok.
môžete mať 03.12 - 05.12
Laserový diaľkomer 6×21 mm na vzdialenosť 4–1000 m s funkciami lovu/golfu, meranie uhla, výšky a rýchlosti až do 300 km, režim hmly. Laser triedy 1 – 905nm, presnosť 1m, multicoated optika, LER 16mm, zorný uhol 7,2°, batériový zdroj CR2, rozmery 10,5×7,5×3,4cm, hmotnosť 140g, farba čierna.
môžete mať 03.12 - 05.12
Monokulár kompaktný MONOCULAR 8×42 so statívovým závitom, zväčšenie 8×, predný objektív 42mm, zorné pole 131m, ostrenie od 4m, optický výstup 5,2mm, očná clona 18mm, svetelnosť 27,6, stmievanie 18,3, rozmery 55×155×68 mm, hmotnosť 350g, čierny. Monokulárny kompaktný DCF so strechovými hranolmi BK-7.
môžete mať 03.12 - 05.12
Firma Braun bola založená v roku 1921 pánom Maxom Braunom vo Frankfurthu, v Nemecku. V roku 1967 sa Braun stal súčasťou Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastúpil Braun na trh najprv samostatne v roku 1991, a potom sa v roku 1998 začlenil pod Gillette. V roku 2005 sa potom stal Gillette súčasťou Procter&Gamble.
Od začiatku sa firma Braun zamerala na uľahčenie a spríjemnenie ľudského života. Najprv začala s výrobou rádií kde bola prvým výrobcom kombinovaného rádia s gramofónom.
Z 30tych rokov potom pochádza typické logo Braun, ktoré sa používa dodnes. V roku 1940 si dal Braun patentovať prvý prototyp pánskeho planžetového holiaceho strojčeka a v roku 1950 po vojne začala sériová výroba holiacich strojčekov. Tak boli položené základy ku kľúčovému sortimentu značky Braun v súčasnej dobe.
Základným mottom značky Braun sa stal "výkon a dizajn". V roku 1958 Múzeum moderného umenia v New Yorku prijalo niektoré výrobky Braun a v roku 1964 otvorilo novú Galériu designu. Do dnešných dní získal Braun viac ako 100 ocenení za dizajn.
Braun je vedúcou značkou v technickej inovácii vo všetkých svojich kľúčových kategóriách. Vlastní viac ako 7000 aktívnych patentov. Hlavným trendom súčasnosti je kvalita, spoľahlivosť, dizajn a inovácie.
Kľúčovým sortimentom sú predovšetkým výrobky súhrnne nazývané "personal care" - teda výrobky určené pre starostlivosť o telo. Sú to pánske holiace strojčeky s planžetovým holiacim systémom, dámske holiace strojčeky a epilátory, elektrické zubné kefky Braun - ORALB a prístroje pre starostlivosť o vlasy. Ďalšou dôležitou kategóriou sú domáce kuchynské prístroje, predovšetkým ponorné mixéry a žehličky.