Cena
Dostupnosť
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Digitálny fotorámik s uhlopriečkou 13,3", IPS, vysoké rozlíšenie 1920×1080px, 16:9, vnútorná pamäť 8GB, prezeranie obrázkov, prehrávanie FullHD videa so zvukom, reproduktory 2×2W, multislot SD/MS a USB …
Momentálne nedostupné
WiFi digitálny fotorámik s uhlopriečkou 15,6", rozlíšenie 1920×1080px, 16:9 IPS, prehrávanie JPEG/MP3/Video, 8GB interná paneť, aplikácia FRAMEO (Android/iOS, FREE) pre zasielanie obrázkov a videí z telefónu, …
Momentálne nedostupné
Digitálny fotorámik s uhlopriečkou 15", LED backlight, rozlíšenie 1024×768px, 4:3, prezeranie obrázkov vo formáte JPEG/BMP/PNG, počúvanie hudby MP3 a prehrávanie FullHD videa MPEG1/2/4, AVI, DIVX, MOV, RMVB, …
Momentálne nedostupné
Digitálny fotorámik s uhlopriečkou 17,3", IPS, FullHD rozlíšenie 1920×1080px, 16:9, prezeranie obrázkov vo formáte JPEG/BMP/GIF, počúvanie hudby MP3/WMA/OCG/AAC/WAV/FLAC a prehrávanie videa MPEG1/2/4 , AVI, …
Momentálne nedostupné
WiFi digitálny fotorámik s uhlopriečkou 7", rozlíšenie 1024×600px, 16:9 IPS, prehrávanie JPEG/MP3/Video, 8GB interná paneť, aplikácia FRAMEO (Android/iOS, FREE) pre zasielanie obrázkov a videí z telefónu, …
Momentálne nedostupné
Digitálny fotorámik s uhlopriečkou 7", LED backlight, rozlíšenie 1024×600px, pomer 16:9, prezeranie obrázkov JPEG, počúvanie hudby MP3 a prehrávanie videa, multislot SDHC/MS, USB2 pre FlashStick, mini USB2, …
Momentálne nedostupné
Digitálny fotorámik s uhlopriečkou 7", LED podsvietenie, rozlíšenie 1024×600px, pomer strán 16:9, prezeranie obrázkov JPEG, prehrávanie hudby a videa MP3, multislot SDHC/MS, USB2 pre FlashStick, mini USB2, audio výstup, IR diaľkové ovládanie, farba: čierna. Automatické spustenie, OSD menu.
Momentálne nedostupné
Firma Braun bola založená v roku 1921 pánom Maxom Braunom vo Frankfurthu, v Nemecku. V roku 1967 sa Braun stal súčasťou Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastúpil Braun na trh najprv samostatne v roku 1991, a potom sa v roku 1998 začlenil pod Gillette. V roku 2005 sa potom stal Gillette súčasťou Procter&Gamble.
Od začiatku sa firma Braun zamerala na uľahčenie a spríjemnenie ľudského života. Najprv začala s výrobou rádií kde bola prvým výrobcom kombinovaného rádia s gramofónom.
Z 30tych rokov potom pochádza typické logo Braun, ktoré sa používa dodnes. V roku 1940 si dal Braun patentovať prvý prototyp pánskeho planžetového holiaceho strojčeka a v roku 1950 po vojne začala sériová výroba holiacich strojčekov. Tak boli položené základy ku kľúčovému sortimentu značky Braun v súčasnej dobe.
Základným mottom značky Braun sa stal "výkon a dizajn". V roku 1958 Múzeum moderného umenia v New Yorku prijalo niektoré výrobky Braun a v roku 1964 otvorilo novú Galériu designu. Do dnešných dní získal Braun viac ako 100 ocenení za dizajn.
Braun je vedúcou značkou v technickej inovácii vo všetkých svojich kľúčových kategóriách. Vlastní viac ako 7000 aktívnych patentov. Hlavným trendom súčasnosti je kvalita, spoľahlivosť, dizajn a inovácie.
Kľúčovým sortimentom sú predovšetkým výrobky súhrnne nazývané "personal care" - teda výrobky určené pre starostlivosť o telo. Sú to pánske holiace strojčeky s planžetovým holiacim systémom, dámske holiace strojčeky a epilátory, elektrické zubné kefky Braun - ORALB a prístroje pre starostlivosť o vlasy. Ďalšou dôležitou kategóriou sú domáce kuchynské prístroje, predovšetkým ponorné mixéry a žehličky.