Cena
Dostupnosť
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Holiace fólie a holiaci blok. Braun Combipack 53B sú vhodné pre novú Series 5 a 6.
môžete mať ZAJTRA
Holiacu hlavicu by ste mali meniť ideálne každých 18 mesiacov používania strojčeka. Zaistí sa tak stále dokonalé oholenie a starostlivosť o pokožku. Vráťte svoj strojček späť na výslnie výmenou starej hlavice za novú. Bude razom behať ako, keď ste ho prvýkrát vybalili z krabice.
môžete mať 26.11 - 27.11
Holicí hlavici byste měli měnit ideálně každých 18 měsíců používání strojku. Zajistí se tak stále dokonalé oholení a péče o pokožku. Vraťte svůj strojek zpět na výsluní výměnou staré hlavice za novou. Bude rázem běhat jako, když jste ho prvně vybalili z krabice.
môžete mať 26.11 - 27.11
Náhradní holicí panžeta – hlavice – pro holicí strojky Braun Series 5 FlexMotionTec.
môžete mať 26.11 - 27.11
Náhradné kazety do stanice SmartCare a Clean&Charge. Braun Clean & Renew Kazety, 4ks obsahujú roztok na báze alkoholu, ktorý čistí hygienickejšie ako voda a odstraňuje zvyšky vlasov a častíc pokožky. Vysoko výkonné lubrikanty udržujú brity strojčeka a pomáhajú znížiť trenie. Zloženie so sviežou vôňou citróna.
môžete mať ZAJTRA
Náhradná hlava pre holiaci strojček Series 9. Braun 94M sa odporúča vymieňať každých 18 mesiacov, aby bolo oholenie stále precízne a pohodlné.
môžete mať ZAJTRA
Firma Braun bola založená v roku 1921 pánom Maxom Braunom vo Frankfurthu, v Nemecku. V roku 1967 sa Braun stal súčasťou Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastúpil Braun na trh najprv samostatne v roku 1991, a potom sa v roku 1998 začlenil pod Gillette. V roku 2005 sa potom stal Gillette súčasťou Procter&Gamble.
Od začiatku sa firma Braun zamerala na uľahčenie a spríjemnenie ľudského života. Najprv začala s výrobou rádií kde bola prvým výrobcom kombinovaného rádia s gramofónom.
Z 30tych rokov potom pochádza typické logo Braun, ktoré sa používa dodnes. V roku 1940 si dal Braun patentovať prvý prototyp pánskeho planžetového holiaceho strojčeka a v roku 1950 po vojne začala sériová výroba holiacich strojčekov. Tak boli položené základy ku kľúčovému sortimentu značky Braun v súčasnej dobe.
Základným mottom značky Braun sa stal "výkon a dizajn". V roku 1958 Múzeum moderného umenia v New Yorku prijalo niektoré výrobky Braun a v roku 1964 otvorilo novú Galériu designu. Do dnešných dní získal Braun viac ako 100 ocenení za dizajn.
Braun je vedúcou značkou v technickej inovácii vo všetkých svojich kľúčových kategóriách. Vlastní viac ako 7000 aktívnych patentov. Hlavným trendom súčasnosti je kvalita, spoľahlivosť, dizajn a inovácie.
Kľúčovým sortimentom sú predovšetkým výrobky súhrnne nazývané "personal care" - teda výrobky určené pre starostlivosť o telo. Sú to pánske holiace strojčeky s planžetovým holiacim systémom, dámske holiace strojčeky a epilátory, elektrické zubné kefky Braun - ORALB a prístroje pre starostlivosť o vlasy. Ďalšou dôležitou kategóriou sú domáce kuchynské prístroje, predovšetkým ponorné mixéry a žehličky.