Cena
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Interaktívny displej zobrazuje režimy čistenia a upomienky na výmenu kefkovej hlavy. 5 inteligentných režimov. Vylepšený inteligentný senzor tlaku. Cestovné puzdro.
môžete mať 28.11. - 29.11.
Interaktívny displej zobrazuje režimy čistenia a upomienky na výmenu kefkovej hlavy. 7 inteligentných režimov. Vylepšený inteligentný senzor tlaku. Cestovné puzdro.
Momentálne nedostupné
Pre zdravšie ďasná už za 4 týždne. 3 režimy čistenia: pre každodenné čistenie, bieliace a jemný. Batéria vydrží až 2 týždne na 1 nabitie.
Momentálne nedostupné
Interaktívny displej zobrazuje režimy čistenia a upomienky na výmenu kefkovej hlavy. 7 inteligentných režimov. Vylepšený inteligentný senzor tlaku. Cestovné puzdro.
Momentálne nedostupné
Spojení unikátní kulaté kartáčkové hlavy Oral-B iO a jemných mikrovibrací je určené pro uživatele s citlivými zuby a dásněmi. 4 režimy čištění.
Momentálne nedostupné
Interaktívny displej zobrazuje režimy čistenia a upomienky na výmenu kefkovej hlavy. 5 inteligentných režimov. Vylepšený inteligentný senzor tlaku. Cestovné puzdro.
Momentálne nedostupné
Čistiace pohyb 3D (pulzuje, osciluje a rotuje) odstráni až o 100% viac zubného povlaku ako bežný manuálna zubná kefka. 3 režimov čistenia.
Momentálne nedostupné
Interaktívny displej zobrazuje režimy čistenia a upomienky na výmenu kefkovej hlavy. 5 inteligentných režimov. Vylepšený inteligentný senzor tlaku. Cestovné puzdro.
Momentálne nedostupné
Firma Braun bola založená v roku 1921 pánom Maxom Braunom vo Frankfurthu, v Nemecku. V roku 1967 sa Braun stal súčasťou Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastúpil Braun na trh najprv samostatne v roku 1991, a potom sa v roku 1998 začlenil pod Gillette. V roku 2005 sa potom stal Gillette súčasťou Procter&Gamble.
Od začiatku sa firma Braun zamerala na uľahčenie a spríjemnenie ľudského života. Najprv začala s výrobou rádií kde bola prvým výrobcom kombinovaného rádia s gramofónom.
Z 30tych rokov potom pochádza typické logo Braun, ktoré sa používa dodnes. V roku 1940 si dal Braun patentovať prvý prototyp pánskeho planžetového holiaceho strojčeka a v roku 1950 po vojne začala sériová výroba holiacich strojčekov. Tak boli položené základy ku kľúčovému sortimentu značky Braun v súčasnej dobe.
Základným mottom značky Braun sa stal "výkon a dizajn". V roku 1958 Múzeum moderného umenia v New Yorku prijalo niektoré výrobky Braun a v roku 1964 otvorilo novú Galériu designu. Do dnešných dní získal Braun viac ako 100 ocenení za dizajn.
Braun je vedúcou značkou v technickej inovácii vo všetkých svojich kľúčových kategóriách. Vlastní viac ako 7000 aktívnych patentov. Hlavným trendom súčasnosti je kvalita, spoľahlivosť, dizajn a inovácie.
Kľúčovým sortimentom sú predovšetkým výrobky súhrnne nazývané "personal care" - teda výrobky určené pre starostlivosť o telo. Sú to pánske holiace strojčeky s planžetovým holiacim systémom, dámske holiace strojčeky a epilátory, elektrické zubné kefky Braun - ORALB a prístroje pre starostlivosť o vlasy. Ďalšou dôležitou kategóriou sú domáce kuchynské prístroje, predovšetkým ponorné mixéry a žehličky.