10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
BRAUN Oral-B iO Ultimative Reinigung Aufsätze, 4 Stück, Schwarz BRAUN Oral-B iO Ultimative Reinigung Aufsätze, 4 Stück, Schwarz
BRAUN Oral-B iO Ultimative Reinigung Aufsätze, 4 Stück, Schwarz

Hlava kartáča Oral-B iO Ultimate Clean odstráni až do 100 % zubných plakov už od prvého dňa. Ultimate Clean kombinuje dokonalý sklon vlákien, ktorý je charakteristický pre Oral-B, okrem toho, pretože je inovatívny, umožňuje najlepšie čistenie.

môžete mať 25.11 - 26.11

BRAUN Oral-B nástavce s technológiou Oxyjet, 4 kusy, biela BRAUN Oral-B iO Ultimative Reinigung Aufsätze, 4 Stück, Schwarz
BRAUN Oral-B nástavce s technológiou Oxyjet, 4 kusy, biela

Vylepšite svoju ústnu hygienu s oživujúcou starostlivosťou o ďasná. Ústny sprchovač Oral-B OxyJet vytvára drobné bubliny tým, že mieša vodu a vzduch, ktoré dôkladne čistia medziprostor a okraj ďasien. Má tiež špeciálne navrhnutý filter, ktorý čistí vzduch, než sa premení na bubliny.

môžete mať 25.11 - 26.11

Firma Braun bola založená v roku 1921 pánom Maxom Braunom vo Frankfurthu, v Nemecku. V roku 1967 sa Braun stal súčasťou Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastúpil Braun na trh najprv samostatne v roku 1991, a potom sa v roku 1998 začlenil pod Gillette. V roku 2005 sa potom stal Gillette súčasťou Procter&Gamble.

Od začiatku sa firma Braun zamerala na uľahčenie a spríjemnenie ľudského života. Najprv začala s výrobou rádií kde bola prvým výrobcom kombinovaného rádia s gramofónom.

Z 30tych rokov potom pochádza typické logo Braun, ktoré sa používa dodnes. V roku 1940 si dal Braun patentovať prvý prototyp pánskeho planžetového holiaceho strojčeka a v roku 1950 po vojne začala sériová výroba holiacich strojčekov. Tak boli položené základy ku kľúčovému sortimentu značky Braun v súčasnej dobe.

Základným mottom značky Braun sa stal "výkon a dizajn". V roku 1958 Múzeum moderného umenia v New Yorku prijalo niektoré výrobky Braun a v roku 1964 otvorilo novú Galériu designu. Do dnešných dní získal Braun viac ako 100 ocenení za dizajn.

Braun je vedúcou značkou v technickej inovácii vo všetkých svojich kľúčových kategóriách. Vlastní viac ako 7000 aktívnych patentov. Hlavným trendom súčasnosti je kvalita, spoľahlivosť, dizajn a inovácie.

Kľúčovým sortimentom sú predovšetkým výrobky súhrnne nazývané "personal care" - teda výrobky určené pre starostlivosť o telo. Sú to pánske holiace strojčeky s planžetovým holiacim systémom, dámske holiace strojčeky a epilátory, elektrické zubné kefky Braun - ORALB a prístroje pre starostlivosť o vlasy. Ďalšou dôležitou kategóriou sú domáce kuchynské prístroje, predovšetkým ponorné mixéry a žehličky.