Cena
Štítok
Stav tovaru
Dostupnosť
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
400 W; 2 stupně regulace teploty a síly proudu vzduchu; 3 nástavce (4485725)85001091
môžete mať 02.12 - 04.12
Nová teplovzdušná ondulačná kefa Braun Satin Hair 7 upraví vaše vlasy šetrne a efektívne, takže budú každý deň krásne a lesklé, či už máte akýkoľvek strih alebo dĺžku vlasov.
môžete mať 27.11 - 28.11
BRAUN AS 530 (ASS 1000) KULMA
môžete mať 02.12 - 04.12
Popis výrobku: Úprava & vysúšanie krátkych vlasov: Teplovzdušný ondulačná kefa Satin Hair 1 Krátke vlasy poskytujú flexibilitu! S teplovzdušným ondulačním kefou Braun Satin Hair 1 objavíte rad účesov, ktoré váš krátky strih ukrýva.
môžete mať 27.11 - 28.11
Úprava & sušenie pri maximálnej ochrane vlasov: Teplovzdušná ondulačná kefa Satin Hair 3 Nový účes každý deň bez toho, aby ste museli ku kaderníkovi? Nielen, že to je možné, ale je to aj jednoduché – s teplovzdušnou ondulačnou kefou Satin Hair 3.
môžete mať 27.11 - 28.11
BRAUN AS 110 Vhodný na tvarovanie mokrých aj suchých vlasov 1 nadstavec s priemerom 18 mm 2 stupne teploty vzduchu 2 stupne intenzity prúdu vzduchu Príkon: 200 W Uvoľňovacia funkcia – zabraňuje zamotaniu a lámaniu …
Momentálne nedostupné
Firma Braun bola založená v roku 1921 pánom Maxom Braunom vo Frankfurthu, v Nemecku. V roku 1967 sa Braun stal súčasťou Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastúpil Braun na trh najprv samostatne v roku 1991, a potom sa v roku 1998 začlenil pod Gillette. V roku 2005 sa potom stal Gillette súčasťou Procter&Gamble.
Od začiatku sa firma Braun zamerala na uľahčenie a spríjemnenie ľudského života. Najprv začala s výrobou rádií kde bola prvým výrobcom kombinovaného rádia s gramofónom.
Z 30tych rokov potom pochádza typické logo Braun, ktoré sa používa dodnes. V roku 1940 si dal Braun patentovať prvý prototyp pánskeho planžetového holiaceho strojčeka a v roku 1950 po vojne začala sériová výroba holiacich strojčekov. Tak boli položené základy ku kľúčovému sortimentu značky Braun v súčasnej dobe.
Základným mottom značky Braun sa stal "výkon a dizajn". V roku 1958 Múzeum moderného umenia v New Yorku prijalo niektoré výrobky Braun a v roku 1964 otvorilo novú Galériu designu. Do dnešných dní získal Braun viac ako 100 ocenení za dizajn.
Braun je vedúcou značkou v technickej inovácii vo všetkých svojich kľúčových kategóriách. Vlastní viac ako 7000 aktívnych patentov. Hlavným trendom súčasnosti je kvalita, spoľahlivosť, dizajn a inovácie.
Kľúčovým sortimentom sú predovšetkým výrobky súhrnne nazývané "personal care" - teda výrobky určené pre starostlivosť o telo. Sú to pánske holiace strojčeky s planžetovým holiacim systémom, dámske holiace strojčeky a epilátory, elektrické zubné kefky Braun - ORALB a prístroje pre starostlivosť o vlasy. Ďalšou dôležitou kategóriou sú domáce kuchynské prístroje, predovšetkým ponorné mixéry a žehličky.