10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
BRAUN PROFI 62 mm predný kryt objektívu BRAUN C-PL BlueLine polarizačný filter 55 mm
BRAUN PROFI 62 mm predný kryt objektívu

Krytky PROFI so stredovým mechanizmom sa dajú nasadiť a odňať pri nasadenej slnečnej clone. Krytka objektívu obsahuje pásik s elastickým krúžkom na objektíve, ktorý slúži na ochranu pred stratou a dá sa ľahko odstrániť.

Momentálne nedostupné

BRAUN C-PL BlueLine polarizačný filter 55 mm BRAUN C-PL BlueLine polarizačný filter 55 mm
BRAUN C-PL BlueLine polarizačný filter 55 mm

Cirkulárne polarizačné filtre Braun radu BlueLine. Čierny krúžok, špeciálne optické sklo a povrchová úprava pre digitálne fotoaparáty. Úlohou polarizačného filtra je odstraňovať polarizované svetlo, …

Momentálne nedostupné

Partner: VISO TRADE
BRAUN C-PL BlueLine polarizačný filter 46 mm BRAUN C-PL BlueLine polarizačný filter 55 mm
BRAUN C-PL BlueLine polarizačný filter 46 mm

Cirkulárne polarizačné filtre Braun radu BlueLine. Čierny krúžok, špeciálne optické sklo a povrchová úprava pre digitálne fotoaparáty. Úlohou polarizačného filtra je odstraňovať polarizované svetlo, …

Momentálne nedostupné

Partner: VISO TRADE
BRAUN C-PL BlueLine polarizačný filter 62 mm BRAUN C-PL BlueLine polarizačný filter 62 mm
BRAUN C-PL BlueLine polarizačný filter 62 mm

Cirkulárne polarizačné filtre Braun radu BlueLine. Čierny krúžok, špeciálne optické sklo a povrchová úprava pre digitálne fotoaparáty. Úlohou polarizačného filtra je odstraňovať polarizované svetlo, …

Momentálne nedostupné

Partner: VISO TRADE

Firma Braun bola založená v roku 1921 pánom Maxom Braunom vo Frankfurthu, v Nemecku. V roku 1967 sa Braun stal súčasťou Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastúpil Braun na trh najprv samostatne v roku 1991, a potom sa v roku 1998 začlenil pod Gillette. V roku 2005 sa potom stal Gillette súčasťou Procter&Gamble.

Od začiatku sa firma Braun zamerala na uľahčenie a spríjemnenie ľudského života. Najprv začala s výrobou rádií kde bola prvým výrobcom kombinovaného rádia s gramofónom.

Z 30tych rokov potom pochádza typické logo Braun, ktoré sa používa dodnes. V roku 1940 si dal Braun patentovať prvý prototyp pánskeho planžetového holiaceho strojčeka a v roku 1950 po vojne začala sériová výroba holiacich strojčekov. Tak boli položené základy ku kľúčovému sortimentu značky Braun v súčasnej dobe.

Základným mottom značky Braun sa stal "výkon a dizajn". V roku 1958 Múzeum moderného umenia v New Yorku prijalo niektoré výrobky Braun a v roku 1964 otvorilo novú Galériu designu. Do dnešných dní získal Braun viac ako 100 ocenení za dizajn.

Braun je vedúcou značkou v technickej inovácii vo všetkých svojich kľúčových kategóriách. Vlastní viac ako 7000 aktívnych patentov. Hlavným trendom súčasnosti je kvalita, spoľahlivosť, dizajn a inovácie.

Kľúčovým sortimentom sú predovšetkým výrobky súhrnne nazývané "personal care" - teda výrobky určené pre starostlivosť o telo. Sú to pánske holiace strojčeky s planžetovým holiacim systémom, dámske holiace strojčeky a epilátory, elektrické zubné kefky Braun - ORALB a prístroje pre starostlivosť o vlasy. Ďalšou dôležitou kategóriou sú domáce kuchynské prístroje, predovšetkým ponorné mixéry a žehličky.