Cena
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Ručný šľahač s príkonom 500 W. Braun HM 3137 je vybavený vertikálne umiestneným motorom SmartMix, zvoliť si môžete z 5 rýchlostí a využiť tlačidlo Turbo. V balení nájdete nerezovú mixovaciu nohu s patentom PowerBell, sekací nadstavec a 600ml nádobu.
môžete mať ZAJTRA
Ručný šľahač s príkonom 750 W. Braun HM 5100 WH je vybavený vertikálne umiestneným motorom SmartMix, ovládačom VarioControl pre jednoduché zvolenie rýchlosti od 1 do 9 a EasyClean Designem pre jednoduché čistenie.
môžete mať ZAJTRA
Ruční šlehač s ergonomicky tvarovaným tělem a výkonným motorem. Braun MultiMix 3 HM 3135 nabízí 5 rychlostních stupňů i s funkcí Turbo, která využívá maximální výkon přístroje. Potěší velmi jednoduchým ovládáním, dokáže míchat, mixovat, sekat a mísit různé suroviny.
môžete mať ZAJTRA
Ručný šľahač BRAUN HM 3000 s variabilným nastavením piatich rýchlostí sa ihneď stane nevyhnutnou súčasťou vašej domácnosti.
môžete mať ZAJTRA
Ručný šľahač BRAUN MultiMix 3 HM 3105 s plastovou nádobou s objemom 600 ml. Šľahač má možnosť nastavenia 5 rýchlostí.
Momentálne nedostupné
Firma Braun bola založená v roku 1921 pánom Maxom Braunom vo Frankfurthu, v Nemecku. V roku 1967 sa Braun stal súčasťou Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastúpil Braun na trh najprv samostatne v roku 1991, a potom sa v roku 1998 začlenil pod Gillette. V roku 2005 sa potom stal Gillette súčasťou Procter&Gamble.
Od začiatku sa firma Braun zamerala na uľahčenie a spríjemnenie ľudského života. Najprv začala s výrobou rádií kde bola prvým výrobcom kombinovaného rádia s gramofónom.
Z 30tych rokov potom pochádza typické logo Braun, ktoré sa používa dodnes. V roku 1940 si dal Braun patentovať prvý prototyp pánskeho planžetového holiaceho strojčeka a v roku 1950 po vojne začala sériová výroba holiacich strojčekov. Tak boli položené základy ku kľúčovému sortimentu značky Braun v súčasnej dobe.
Základným mottom značky Braun sa stal "výkon a dizajn". V roku 1958 Múzeum moderného umenia v New Yorku prijalo niektoré výrobky Braun a v roku 1964 otvorilo novú Galériu designu. Do dnešných dní získal Braun viac ako 100 ocenení za dizajn.
Braun je vedúcou značkou v technickej inovácii vo všetkých svojich kľúčových kategóriách. Vlastní viac ako 7000 aktívnych patentov. Hlavným trendom súčasnosti je kvalita, spoľahlivosť, dizajn a inovácie.
Kľúčovým sortimentom sú predovšetkým výrobky súhrnne nazývané "personal care" - teda výrobky určené pre starostlivosť o telo. Sú to pánske holiace strojčeky s planžetovým holiacim systémom, dámske holiace strojčeky a epilátory, elektrické zubné kefky Braun - ORALB a prístroje pre starostlivosť o vlasy. Ďalšou dôležitou kategóriou sú domáce kuchynské prístroje, predovšetkým ponorné mixéry a žehličky.