Cena
Dostupnosť
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Rýchlovarná kanvica s objemom 1,7 litra s príkonom 3000 W. Braun WK 5115 BK ponúka funkciu nastavenie teploty, udržiavanie teploty a systém RapidBoil pre rýchle uvarenie vody. Dva spôsoby plnenia vodou, dva symetrické indikátory hladiny vody. Automatická funkcia upozornenia o vodnom kameni
môžete mať ZAJTRA
WK1100BK-rychlovarná konvice, Systém RapidBoil-uvařte si vodu za pouhých 45 sekund* díky RapidBoilsystému, snadné plnění, dvojitý ukazatel hladiny vody, praktické odklopné víko, filtr proti vodnímu.
môžete mať 29.11 - 03.12
Rychlovarná konvice Braun PurShine WK1500 v nerezovém provedení opříkonu 2200 W. Objem 1,7 l a 360°otočná základna. Odnímatelný aomyvatelný filtr proti vodnímu kameni, odklopné víko a.
môžete mať 29.11 - 03.12
Firma Braun bola založená v roku 1921 pánom Maxom Braunom vo Frankfurthu, v Nemecku. V roku 1967 sa Braun stal súčasťou Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastúpil Braun na trh najprv samostatne v roku 1991, a potom sa v roku 1998 začlenil pod Gillette. V roku 2005 sa potom stal Gillette súčasťou Procter&Gamble.
Od začiatku sa firma Braun zamerala na uľahčenie a spríjemnenie ľudského života. Najprv začala s výrobou rádií kde bola prvým výrobcom kombinovaného rádia s gramofónom.
Z 30tych rokov potom pochádza typické logo Braun, ktoré sa používa dodnes. V roku 1940 si dal Braun patentovať prvý prototyp pánskeho planžetového holiaceho strojčeka a v roku 1950 po vojne začala sériová výroba holiacich strojčekov. Tak boli položené základy ku kľúčovému sortimentu značky Braun v súčasnej dobe.
Základným mottom značky Braun sa stal "výkon a dizajn". V roku 1958 Múzeum moderného umenia v New Yorku prijalo niektoré výrobky Braun a v roku 1964 otvorilo novú Galériu designu. Do dnešných dní získal Braun viac ako 100 ocenení za dizajn.
Braun je vedúcou značkou v technickej inovácii vo všetkých svojich kľúčových kategóriách. Vlastní viac ako 7000 aktívnych patentov. Hlavným trendom súčasnosti je kvalita, spoľahlivosť, dizajn a inovácie.
Kľúčovým sortimentom sú predovšetkým výrobky súhrnne nazývané "personal care" - teda výrobky určené pre starostlivosť o telo. Sú to pánske holiace strojčeky s planžetovým holiacim systémom, dámske holiace strojčeky a epilátory, elektrické zubné kefky Braun - ORALB a prístroje pre starostlivosť o vlasy. Ďalšou dôležitou kategóriou sú domáce kuchynské prístroje, predovšetkým ponorné mixéry a žehličky.