10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
BRAUN SmartPhone Duo držiak (šírka 64-90 mm, 2x statívový závit, sánky) BRAUN SmartPhone Duo držiak (šírka 64-90 mm, 2x statívový závit, sánky)
BRAUN SmartPhone Duo držiak (šírka 64-90 mm, 2x statívový závit, sánky)

Držiak SmartPhone Duo na upevnenie mobilných telefónov so šírkou 64–90 mm na všetky typy statívov. Praktický dizajn s dvoma statívovými závitmi na vertikálnu a plochú montáž. Okrem toho možnosť upevnenia videosvetla alebo mikrofónu, ako aj do sánok pre fotoaparáty. Hmotnosť len 23 g. Ideálne na použ

môžete mať 11.07 - 15.07

BRAUN VloggKit 140 LED štúdiové video svetlo pre smartfón BRAUN SmartPhone Duo držiak (šírka 64-90 mm, 2x statívový závit, sánky)
BRAUN VloggKit 140 LED štúdiové video svetlo pre smartfón

Kruhové video svetlo 36 cm (14") s držiakom na mobilný telefón pre videoblogy, regulácia svetelného výkonu, 336 LED 5600–3200K, 35 W, prevádzka 12 V z elektrickej siete, obsahuje guľovú hlavu, stojan „šibenica“, guľovú hlavu, držiak na mobilný telefón na tyči stojana.

Momentálne nedostupné

Firma Braun bola založená v roku 1921 pánom Maxom Braunom vo Frankfurthu, v Nemecku. V roku 1967 sa Braun stal súčasťou Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastúpil Braun na trh najprv samostatne v roku 1991, a potom sa v roku 1998 začlenil pod Gillette. V roku 2005 sa potom stal Gillette súčasťou Procter&Gamble.

Od začiatku sa firma Braun zamerala na uľahčenie a spríjemnenie ľudského života. Najprv začala s výrobou rádií kde bola prvým výrobcom kombinovaného rádia s gramofónom.

Z 30tych rokov potom pochádza typické logo Braun, ktoré sa používa dodnes. V roku 1940 si dal Braun patentovať prvý prototyp pánskeho planžetového holiaceho strojčeka a v roku 1950 po vojne začala sériová výroba holiacich strojčekov. Tak boli položené základy ku kľúčovému sortimentu značky Braun v súčasnej dobe.

Základným mottom značky Braun sa stal "výkon a dizajn". V roku 1958 Múzeum moderného umenia v New Yorku prijalo niektoré výrobky Braun a v roku 1964 otvorilo novú Galériu designu. Do dnešných dní získal Braun viac ako 100 ocenení za dizajn.

Braun je vedúcou značkou v technickej inovácii vo všetkých svojich kľúčových kategóriách. Vlastní viac ako 7000 aktívnych patentov. Hlavným trendom súčasnosti je kvalita, spoľahlivosť, dizajn a inovácie.

Kľúčovým sortimentom sú predovšetkým výrobky súhrnne nazývané "personal care" - teda výrobky určené pre starostlivosť o telo. Sú to pánske holiace strojčeky s planžetovým holiacim systémom, dámske holiace strojčeky a epilátory, elektrické zubné kefky Braun - ORALB a prístroje pre starostlivosť o vlasy. Ďalšou dôležitou kategóriou sú domáce kuchynské prístroje, predovšetkým ponorné mixéry a žehličky.