10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Gardena Záhradná hadica-sada 18062-20 Gardena GARDENA klasická záhradná váza s príslušenstvom, priemer 15 mm, 20 m 18014-26
Gardena Záhradná hadica-sada 18062-20

Hadica HighFLEX 13 mm (1/2"), 18 m + Premium OGS značky GARDENA je vysoko kvalitná súprava pre flexibilné zavlažovanie a čistenie. Súčasťou dodávky je hadica 18 m HighFLEX s priemerom 13 mm (1/2") spolu s praktickou funkciou Power-Grip.

môžete mať 30.12 - 02.01

Gardena Sacia súprava so spätnou klapkou 7 m (1418-20) Gardena Sacia súprava so spätnou klapkou 7 m (1418-20)
Gardena Sacia súprava so spätnou klapkou 7 m (1418-20)

Kompletná, vystužená špirálová hadica odolná voči vákuu, pripravená na pripojenie k čerpadlu. Hadica má dĺžku 7 m, priemer 25 mm (1 ") a je vhodná pre čerpadlá s vonkajším závitom 33,3 mm (G 1).

Momentálne nedostupné

Partner: MALL

Firmu GARDENA založili v roku 1961 páni Werner Kress a Eberhard Kastner. V roku 1966 zazrelo svetlo sveta logo GARDENA, t.j. dodnes používané slniečko a farebná dúha. Za niekoľko desaťročí sa firma z malého obchodu so záhradným náradím rozrástla na celosvetovo známeho výrobcu inteligentných výrobkov a systémov pre starostlivosť o záhradu. Tajomstvo tohto úspechu tkvie vo veľkej inovačnej sile značky a dôslednej sortimentovej a predajnej politike, ktorá sa orientuje na potreby a požiadavky zákazníkov. GARDENA GmbH so sídlom v Ulme patrí od marca 2007 do skupiny Husqvarna.

Sortiment značky GARDENA zahŕňa tri oblasti:

  • zavlažovanie záhrady(Original GARDENA systém, hadice, hadicové vozíky, Sprinklersystém, Micro-Drip-systém, riadenie zavlažovania)
  • záhradné náradie vrátane potrieb pre záhradné jazierka (mechanické, elektrické alebo akumulátorové sekačky, prevzdušňovače, vertikutátory, nožnice, pílky, drviče, fólie, čerpadlá, filtre a príslušenstvo pre záhradné jazierka)
  • čerpadlá (záhradné, ponorné tlakové, ponorné, kalové čerpadlá, domáce vodné automaty, domáce vodárne).

GARDENA je v medzinárodnej konkurencii jednou z najsilnejších značiek v záhradnom sektore. Na úspešnej ceste budovania značky prerazila do obchodov a ku konečným zákazníkom vďaka svojim moderným a vysoko kvalitným výrobkom s nezameniteľným designom. Silná pozícia na trhu, zosilnená sympatiami a znalosťami značky u zákazníkov, je ideálnym predpokladom pre ďalší úspešný rozvoj. V súvislosti s premenou úžitkových záhrad na „oddychové“ bude v budúcnosti určite stúpať dopyt aj po službách s tým spojených, t.j. po plánovaní a realizácii záhrad až po celkovú starostlivosť o záhradu.