Cena
Dostupnosť
Najpredávanejšie
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Hrabanie lístia bývala fuška, ale s praktickým mechanickým zberačom lístia Gardena Zberač lístia (3565–20) sa zmení dokonca v zábavu. Zberač má sofistikované kefy, ktoré účinne zbierajú listy a tie sú následne zachytené v objemnom koši. Vďaka absencii motora je zberač šetrný k životnému prostrediu a úplne tichý.
môžete mať 30.12
Zase máte svoj starostlivo starostlivosťou zahrnutý trávnik plný púpav? Vyhláste im vojnu a zatočte s nimi vďaka praktickému nástroju pre jednoduchú údržbu záhonov aj trávnika Gardena Vytrhávač buriny (3518–20). Vytrhávač má patentované nože usadené blízko seba a poradí si aj s burinou, ktorý má hlboké korene. Prácu s Vytrhávač uľahčuje spodnej nášľap a ergonomická rukoväť.
Momentálne nedostupné
Firmu GARDENA založili v roku 1961 páni Werner Kress a Eberhard Kastner. V roku 1966 zazrelo svetlo sveta logo GARDENA, t.j. dodnes používané slniečko a farebná dúha. Za niekoľko desaťročí sa firma z malého obchodu so záhradným náradím rozrástla na celosvetovo známeho výrobcu inteligentných výrobkov a systémov pre starostlivosť o záhradu. Tajomstvo tohto úspechu tkvie vo veľkej inovačnej sile značky a dôslednej sortimentovej a predajnej politike, ktorá sa orientuje na potreby a požiadavky zákazníkov. GARDENA GmbH so sídlom v Ulme patrí od marca 2007 do skupiny Husqvarna.
Sortiment značky GARDENA zahŕňa tri oblasti:
- zavlažovanie záhrady(Original GARDENA systém, hadice, hadicové vozíky, Sprinklersystém, Micro-Drip-systém, riadenie zavlažovania)
- záhradné náradie vrátane potrieb pre záhradné jazierka (mechanické, elektrické alebo akumulátorové sekačky, prevzdušňovače, vertikutátory, nožnice, pílky, drviče, fólie, čerpadlá, filtre a príslušenstvo pre záhradné jazierka)
- čerpadlá (záhradné, ponorné tlakové, ponorné, kalové čerpadlá, domáce vodné automaty, domáce vodárne).
GARDENA je v medzinárodnej konkurencii jednou z najsilnejších značiek v záhradnom sektore. Na úspešnej ceste budovania značky prerazila do obchodov a ku konečným zákazníkom vďaka svojim moderným a vysoko kvalitným výrobkom s nezameniteľným designom. Silná pozícia na trhu, zosilnená sympatiami a znalosťami značky u zákazníkov, je ideálnym predpokladom pre ďalší úspešný rozvoj. V súvislosti s premenou úžitkových záhrad na „oddychové“ bude v budúcnosti určite stúpať dopyt aj po službách s tým spojených, t.j. po plánovaní a realizácii záhrad až po celkovú starostlivosť o záhradu.