10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Gardena Vyrývač korienkov 8935-20 Gardena Špicatý rýľ NatureLine 17001-20
Gardena Vyrývač korienkov 8935-20

Na jednoduché odstraňovanie buri

môžete mať 30.12 - 31.12

Partner: motozahrada
Gardena Špicatý rýľ NatureLine 17001-20 Gardena Špicatý rýľ NatureLine 17001-20
Gardena Špicatý rýľ NatureLine 17001-20

Ľahšie rýľovanie tvrdej, ťažkej

môžete mať 30.12 - 31.12

Partner: motozahrada
Gardena Ryľ NatureLine, 17000-20 Gardena Špicatý rýľ NatureLine 17001-20
Gardena Ryľ NatureLine, 17000-20

Uľahčuje rýľovanie pôdy</

môžete mať 30.12 - 31.12

Partner: motozahrada
Gardena Špicatý rýľ ClassicLine 17051-20 Gardena Rýľ na okraje trávnika Combisystem 3149-20
Gardena Špicatý rýľ ClassicLine 17051-20

Špicatý rýľ ClassicLine 17051–20

môžete mať 30.12 - 31.12

Partner: motozahrada

Firmu GARDENA založili v roku 1961 páni Werner Kress a Eberhard Kastner. V roku 1966 zazrelo svetlo sveta logo GARDENA, t.j. dodnes používané slniečko a farebná dúha. Za niekoľko desaťročí sa firma z malého obchodu so záhradným náradím rozrástla na celosvetovo známeho výrobcu inteligentných výrobkov a systémov pre starostlivosť o záhradu. Tajomstvo tohto úspechu tkvie vo veľkej inovačnej sile značky a dôslednej sortimentovej a predajnej politike, ktorá sa orientuje na potreby a požiadavky zákazníkov. GARDENA GmbH so sídlom v Ulme patrí od marca 2007 do skupiny Husqvarna.

Sortiment značky GARDENA zahŕňa tri oblasti:

  • zavlažovanie záhrady(Original GARDENA systém, hadice, hadicové vozíky, Sprinklersystém, Micro-Drip-systém, riadenie zavlažovania)
  • záhradné náradie vrátane potrieb pre záhradné jazierka (mechanické, elektrické alebo akumulátorové sekačky, prevzdušňovače, vertikutátory, nožnice, pílky, drviče, fólie, čerpadlá, filtre a príslušenstvo pre záhradné jazierka)
  • čerpadlá (záhradné, ponorné tlakové, ponorné, kalové čerpadlá, domáce vodné automaty, domáce vodárne).

GARDENA je v medzinárodnej konkurencii jednou z najsilnejších značiek v záhradnom sektore. Na úspešnej ceste budovania značky prerazila do obchodov a ku konečným zákazníkom vďaka svojim moderným a vysoko kvalitným výrobkom s nezameniteľným designom. Silná pozícia na trhu, zosilnená sympatiami a znalosťami značky u zákazníkov, je ideálnym predpokladom pre ďalší úspešný rozvoj. V súvislosti s premenou úžitkových záhrad na „oddychové“ bude v budúcnosti určite stúpať dopyt aj po službách s tým spojených, t.j. po plánovaní a realizácii záhrad až po celkovú starostlivosť o záhradu.