10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Guess Obal / kryt na Apple iPhone 14 sivé - Guess Guess Obal / kryt na Apple iPhone 14 hnedé - Guess
Guess Obal / kryt na Apple iPhone 14 sivé - Guess

Obal / kryt na Apple iPhone 14 sivé – Guess

Momentálne nedostupné

Guess Obal / kryt na Apple iPhone 14 hnedé - Guess Guess Obal / kryt na Apple iPhone 14 hnedé - Guess
Guess Obal / kryt na Apple iPhone 14 hnedé - Guess

Obal / kryt na Apple iPhone 14 hnedé – Guess

Momentálne nedostupné

Guess Obal / kryt na Apple iPhone 14 hnedé - Guess Guess Obal / kryt na Apple iPhone 14 hnedé - Guess
Guess Obal / kryt na Apple iPhone 14 hnedé - Guess

Obal / kryt na Apple iPhone 14 hnedé – Guess

Momentálne nedostupné

Guess Ochranné puzdro Guess pre Hauwei P Smart 2019 - Ružová KP21782 Guess Ochranné puzdro Guess pre Hauwei P Smart 2019 - Ružová KP21782
Guess Ochranné puzdro Guess pre Hauwei P Smart 2019 - Ružová KP21782

Vystúpte z davu s dynamickým efektom presýpacieho puzdra Guess. Vďaka fluorescenčnej žiare v tmavom piesku a dvojdielnej konštrukcii je puzdro žiarivé vo svojej kráse a jedinečnosti.

Momentálne nedostupné

Partner: IZMAEL.eu

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.