Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Dôležité termíny, stovky naliehavých záležitostí, ktorým sa treba venovať? S pekným a praktickým batohom sa váš deň stane skutočným potešením!
Efektívny dizajn a trendové farby batohu Guess PG900632MLO okorení každý štýl a priestranný interiér pojme doklady, kľúče a všetky ostatné nevyhnutné ve
môžete mať 17.01
Dôležité termíny, stovky naliehavých záležitostí, ktorým sa treba venovať? S pekným a pohodlným batohom sa váš deň stane skutočným potešením!
Atraktívny dizajn a trendové farby batohu Guess SL900632LTL okorení každý štýl a priestranný interiér umožní vziať si so sebou doklady, kľúče a všetky os
môžete mať 17.01
Módny a atraktívny batoh môže byť najsvetlejším bodom mnohých outfitov.
Batoh Guess BG900632BLA BG900632BLA v sebe spája komfort používania s zaujímavý dizajn, takže vďaka nemu si ľahko zoberiete všetko potrebné doplnky so sebou bez toho, aby ste obetovali fantastický vzhľad.
môžete mať 17.01
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.