10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Guess Mokasíny elegantné čierna FLJISALEA14BLACK Guess Mokasíny elegantné čierna FLJISALEA14BLACK
Guess Mokasíny elegantné čierna FLJISALEA14BLACK

Topánky Guess FLJISALEA14BLACK FLJISALEA14BLACK pre ženu sú módna a elegantná obuv v súlade so súčasnými trendmi. Vyznačujú sa vyváženou farbou a strihom. Je to zároveň vysoký komfort a dokonalé padnutie, čo bolo dosiahnuté vďaka použitiu moderných technických riešení .

môžete mať 17.01

Guess Mokasíny elegantné béžová Lordsy Guess Mokasíny elegantné čierna FLJISALEA14BLACK
Guess Mokasíny elegantné béžová Lordsy

Topánky Guess Lordsy FLJISALEA14NATU pre ženu sú módna a elegantná obuv v súlade so súčasnými trendmi. Vyznačujú sa vyváženou farbou a strihom. Je to zároveň vysoký komfort a dokonalé padnutie, čo bolo dosiahnuté vďaka použitiu moderných technických riešení .

môžete mať 17.01

Guess Dámske mokasíny FLTALMELE14-BLACK Guess Mokasíny elegantné čierna FLJISALEA14BLACK
Guess Dámske mokasíny FLTALMELE14-BLACK

Dámske mokasíny. Ľahké obutie.

môžete mať 13.01 - 14.01

Partner: Vivantis

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.