10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Guess Zoom GW0430L2 Guess Tonneau GW0340G3
Guess Zoom GW0430L2

Keď digitálky, tak od značky Guess. Na zápästí pôsobí veľmi ľahkým a nežným dojmom. Sú vyrobené z kvalitných materiálov a skvele sa hodia ku každému outfitu. Na prvý pohľad si každý všimne trblietavých kamienkov, ktoré zvýrazňujú hranatý tvar. Hranaté puzdro obsahuje obdĺžnikový displej.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Tonneau GW0340G3 Guess Tonneau GW0340G3
Guess Tonneau GW0340G3

Stavte na digitálky od obľúbenej fashion značky Guess. Hodinky pôsobia na prvý pohľad veľmi sviežim dojmom. Už na prvý pohľad si zamilujete členitý displej, ktorý okrem aktuálneho času zobrazuje aj deň v týždni a disponuje stopkami. Pre lepšiu čitateľnosť môžete displej jednoducho podsvietiť.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Tonneau GW0340G4 Guess Tonneau GW0340G3
Guess Tonneau GW0340G4

Stavte na digitálky od obľúbenej fashion značky Guess. Hodinky pôsobia na prvý pohľad veľmi sviežim dojmom. Už na prvý pohľad si zamilujete členitý displej, ktorý okrem aktuálneho času zobrazuje aj deň v týždni a disponuje stopkami. Pre lepšiu čitateľnosť môžete displej jednoducho podsvietiť.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.